Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har inte heller någon klocka.Har ni andra en klocka?
Min försvann helt vid uppdateringen
På min platta har jag klocka i landskapsläge men inte porträttläge.Jag har inte heller någon klocka.
Jag kör iPhone 7 och har inte längre klockan framme hur jag än gör.På min platta har jag klocka i landskapsläge men inte porträttläge.
Näpp, ingen klocka längre på mobilen.Har ni andra en klocka?
Min försvann helt vid uppdateringen
Samma här @Hook! På min Imac så "Hackar" bilden när klockan ändrar tid!Vi arbetar på att lösa det!
Vilken typ av enhet använder du?
Vi arbetar på att lösa det!
MacBook Pro och iMacVi arbetar på att lösa det!
@hook Klockan hoppar fortfarande. Jag kör macOS High Sierra 10.13.6 med Firefox Quantum 65.0.1.
Det är inte så att ni kan ta bort den helt under tiden?Vi vet, väntar på lite ny kod.
Det är inte så att ni kan ta bort den helt under tiden?
Snälla, ta bort klockan fort! Man blir tokig av det "ryckiga". (Jag kör Macbook 12 med senaste OS och Safari.)
Jag sällar mig till många som redan har skrivit. @hook om ni nu väntar på ny kod, varför inte ta bort klockan under tiden? Det är extremt störande och gör att man hellre gör annat än att surfar på KS.
Samma här när jag försökte bumpa mina köpes annonser, som jag gjorde sist i torsdags.@hook
Hittar inte den andra tråden så jag frågar här istället.
Bumpade min klockannons imorse, försökte alldeles nyss bumpa min lifestyleannons också men fick upp detta meddelande då;
![]()
Är det meningen?
Snälla, lägg en egen kategori för klockor över 100k på säljes!