• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Efterlängtad uppfräschning av KS.

Fender59

Patek
2-Faktor
Upprepar frågan då inget händer:
Snälla! En enkel fråga till @Hook @Leben : går det att flytta klockan några millimeter till vänster, så den slipper byta rad varannan sekund, och därigenom får hela skärmbilden att hoppa upp och ner?
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Upprepar frågan då inget händer:
Snälla! En enkel fråga till @Hook @Leben : går det att flytta klockan några millimeter till vänster, så den slipper byta rad varannan sekund, och därigenom får hela skärmbilden att hoppa upp och ner?

Vi arbetar på att lösa det!
Vilken typ av enhet använder du?
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Jag ser inte klockan alls längre. Chrome på iOS 12. Kanske ska vara så? I så fall önskar jag tillbaka den, om man får önska. :)
 

donpasta

Panerai
Vi arbetar på att lösa det!
Vilken typ av enhet använder du?

Klockan är kvar och behöver flyttas in från höger med inåt vänster (mitten av skärmen). På mobiler eller paddor är klockan borta. Ha gärna kvar klockan på dator då det är ett klockforum :) annars jätte bra uppdatering av forumet!
 

Mojbjörn

Cartier
Jag ska vara brutalt ärlig. Den nya sidan med den nya färgen är HEMSK! Bra med förändring men endast när det blir bättre. Klockan har dessutom försvunnit på den mobila versionen. Nya loggan ser riktigt kass ut. Tråkigt men detta var vad jag tycker. Hoppas att jag inte trampade på några ömma tår men byt färg och design med engång :arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor

dauit

Panerai
2-Faktor
@hook
Hittar inte den andra tråden så jag frågar här istället.

Bumpade min klockannons imorse, försökte alldeles nyss bumpa min lifestyleannons också men fick upp detta meddelande då;
Screenshot_20190323-135445.png


Är det meningen?
 

Auto Ola

Panerai
2-Faktor
Har länge funderat baklänges ;)
Så nu när jag läste Basel tråd tänkte jag kolla om det vara är jag som tänker så här!
Att om man väljer senaste inlägg i någon tråd, vilket jag ofta gör!
Och sen läser inläggen före så när man skall byta till sidan före så kommer man ju till början på den, så är det väll på alla ställen?
Men jag skulle gärna hamna på sista inlägget på sidan då jag går bakåt!
Bara jag?
Är det möjligt?

Om jag lagt inlägget fel så flytta gärna det till rätt ställe!
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Vad gäller för bumpning av "Köpes" nu?

Ingen bumpning alls? La ut en 24 mars som inte gått att bumpa över huvudtaget, inte idag heller.
 
Topp