Huh. Trist. Works for me, though. Inga problem i riktigt långa inlägg heller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Huh. Trist. Works for me, though. Inga problem i riktigt långa inlägg heller.
Nej verkar inte vara så för alla. Men uppenbarligen för somliga både på iPhone 8,X och XS..Huh. Trist. Works for me, though. Inga problem i riktigt långa inlägg heller.
Har iPhone X och för mig funkar det att redigera både långa och korta inlägg. Skumt att det inte funkar för digNej verkar inte vara så för alla. Men uppenbarligen för somliga både på iPhone 8,X och XS..
Även markera bara vissa partier/meningar? Min markör flippar ut helt och markerar allt eller inget, helt omöjligt för mig att markera ett ord eller en mening som man vill ta bort..Har iPhone X och för mig funkar det att redigera både långa och korta inlägg. Skumt att det inte funkar för dig
Ja precis... Synkar ju alltid mina klockor med denna...Jag villa ha tillbaka klockan!!!!
Klockforum ska ha en klocka...
Vad surfar du in på sidan med för enhet som inte erbjuder en klocka med sekundvisning?Ja precis... Synkar ju alltid mina klockor med denna...
Nu blir det helt plötsligt samlarvärde på KS-pinAlla KS-pin-innehavare kommer bli lacka nu.![]()
Agreed on the clock part, change it to a span with fixed width and margin or something.Jag tycker färg, logga och allt sånt är jättebra (fast gamla loggan var snyggare) men snälla fixa klockan så att sidan inte hoppar.... Får ju nästan psykbryt.
![]()
Jag tänkte mer som en del av Ket (typ så här)....Men ge lite plats åt Ket?
![]()