• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Efterlängtad uppfräschning av KS.

Kul med nytt men loggan ser lite lågupplöst ut (mobil). Är den verkligen uppladdad/skapad i optimalt format? PNG borde funka.
B47DC41F-C4A0-4869-A273-544606FE181D.png

Nu har jag inget att säga till om här men jag hade kört enbart den gamla loggan, dvs KS utan texten Klocksnack. Det skulle ge ett snyggt och prydligt intryck med en lite "lyxigare" känsla.

Fatta reklamspotten som Skapades till höger om KS loggan.. .. Oavsett, tycker jag det mer ser ut som SJÖÖ SANDSTRÖMS nya hemsida, läser det innan KLOCKSNACK...

Välkomna till SJÖÖ SANDSTRÖMS KLOCKSNACK..

Vill inte vara bitter men snacka om nedgradering. Var mycket snyggare färger och mycket snyggare logotyp innan. Förändringar är inte alltid bra. Visst färgen kan man leva med men förra logan symboliserar ju ks och har alltid gjort det.

Dock verkar sidan vara snabbare än innan så plus i kanten på det :)

Tillbaka
Topp