Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I like the color changes! It would be nice to see a move away from PHP though, .NET applications like Webforms might be more suiting as the memberbase grows![]()
Precis, f som i fultPåminner lite om...
![]()
Fjäsk. ..Snyggt. Bra jobbat!
PS, logon är tväääärstor i mobilen.Jag gillar inte förändringar!!!![]()
Öppnat i iPad och bara för att jag delade min ärliga åsikt betyder det inte att jag fjäskar...Fjäsk. ..
Antar du inte öppnat Ks i mobilen
Lugn nuDå är du nog blind eller totalt smaklös..
...och du gick precis en kurs i god ton eller?
...och du gick precis en kurs i god ton eller?
Nej nu får alla smeka glaset på mobilen lite extra fram med GlidetLookin good??
![]()
Att jag inte gillar nya loggan är trots allt en försumbart problem, jag går inte in på KS för att titta på loggan. Gillade däremot den tidigare loggan så tycker bara det är lite synd att de valt att använda en ny.Nytt avatarförslag åt alla skeptiker!
![]()
+1Att jag inte gillar nya loggan är trots allt en försumbart problem, jag går inte in på KS för att titta på loggan. Gillade däremot den tidigare loggan så tycker bara det är lite synd att de valt att använda en ny.
PHP === only a little better than Python, which is barely better than nothing
Yes, I wonder what's wrong with us, caring about a couple of small details...Interesting to see how many people are pissed over a color and logo change with some other small tweaks. I mean.... it's not like the entire place was redesigned.