GRYMT sa GRISEN! Måste väl finna fler som kan bidra med någon krona till BCF då jag även lovat att inte låta skägget börja växa förrän om ett halv år! Vad gör man inte för barnen och BCFs skull
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej Affe, det är du som ska ha stort tack för att du drar igång en sånhär grej vilket fick iaf mig att stanna upp med tankarna kring vilken nästa fetingklocka jag borde köpa (ni vet hur det blir...man sitter researchar bilder och info ända in på småtimmarna fullkomligt maniskt), och ägna en tanke åt vad som verkligen betyder något!STORT TACK... @rdianat från min, Los Tantos men framför allt BCFs sida, uppskattas och mycket generöst av dig!!!!
Mvh // Affe
Nej Affe, det är du som ska ha stort tack för att du drar igång en sånhär grej vilket fick iaf mig att stanna upp med tankarna kring vilken nästa fetingklocka jag borde köpa (ni vet hur det blir...man sitter researchar bilder och info ända in på småtimmarna fullkomligt maniskt), och ägna en tanke åt vad som verkligen betyder något!![]()
En hundring från mig och familjen givetvis!
![]()
Försöker själv skänka pengar varje månad till någon salgs välgörenhet, så det va det lilla AffeStort TACK för ditt engagemang @Bernardo01, jag, BCF, men framför allt Los Tantos kommer att uppskatta detta!
Mvh // Affe
Bra initiativ, petar dit 200!
![]()
Försöker själv skänka pengar varje månad till någon salgs välgörenhet, så det va det lilla Affehahaha ja, hon lär nog bli mest glad!! Lycka till med allt
![]()
Ska kanske uttöka till en klippning också?
Kan man betala för att du ska behålla detLos Tantos frågar ofta mig, kan du inte raka av dig skägget ÄLSKLING, till och med svärmor har varit på mig och frågat om hon inte kan få klippa till det lite! Även nära vänner, bekanta och jobbar kollegor har varit på mig! Men jag säger alltid NEJ oavsett vem det är som frågar, då det är en del av min personlighet! Visst jag rakade av mig det då jag begravde min mor för några år sedan, hon tyckte det såg rent för jävligt ut, Hahaha, och jag har alltid respekterat min älskade lilla mamma, så det var naturligt att raka av sig skiten som en sista hälsning och aktning!
Även 2015 när jag bestämde mig att göra något åt mitt liv, då jag hade blivit en soffpotatis med över 20kg övervikt, fick det gå, som en ny start på mitt nyare och Hälsosammare liv! Men då var det borta i några månader tills jag hade klarat av målet på min viktminskning!
https://klocksnack.se/threads/jag-har-bestämt-mig-nu-skall-skiten-bort-1-år-senare.34290/
Nu har ni KS medlemmar chansen att se till att skägget åker av igen, som jag nog har haft konstant sedan 2009/2010. Är som sagt en stor del och personlighet av mig och jag diggar det som faen!
Men...ska vi säga, om det kommer in 500 spänn eller mer åt BCF på en vecka, slutdatumet är (13/7) så rakar jag av mig det! 1, 5, 10, 20 spänn spelar ingen roll då det är slutsumman som räknas! Ni behöver inte klistra in att ni betalat in pengar i denna tråd, jag tror på erat ord, men ni lär ju skriva vad ni satte in så klart så vi kan hålla räkningen i tråden! För att göra det lite mer värt, så får jag inte börja spara skägget förrän efter om ett halv år, så det är först efter ny år med andra ord!
Älskar mitt skägg och ser gärna till och behålla det!
Kan man betala för att du ska behålla det
Ok från en skäggig till en annan.Hehe...det hade varit något det, skulle ha haft en skäggkamp i denna tråd! Dom som bidrog med mest pengar vann, kampen om Affes heliga skägg!
Nu blir det tyvärr så att det ryker i ett halvår t.o.m! Men som sagt var gör man inte för barnen!
Ok från en skäggig till en annan.
Jag har dessutom haft cancer och donerar tungt för min situation, vad behöver jag göra??
Som student är man inte rik, speciellt inte under sommaren... MEN satte in en symbolisk 20a. Snyggt initiativ Affe!