• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En dag kvar, med att bidra med pengar till "BCF" för att Affe skall raka av sig skägget!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
SkäggBCF.jpg

GRYMT sa GRISEN! Måste väl finna fler som kan bidra med någon krona till BCF då jag även lovat att inte låta skägget börja växa förrän om ett halv år! Vad gör man inte för barnen och BCFs skull :D!
 
Senast ändrad:

rdianat

Cartier
2-Faktor
STORT TACK... @rdianat från min, Los Tantos men framför allt BCFs sida, uppskattas och mycket generöst av dig!!!!

Mvh // Affe
Nej Affe, det är du som ska ha stort tack för att du drar igång en sånhär grej vilket fick iaf mig att stanna upp med tankarna kring vilken nästa fetingklocka jag borde köpa (ni vet hur det blir...man sitter researchar bilder och info ända in på småtimmarna fullkomligt maniskt), och ägna en tanke åt vad som verkligen betyder något! :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nej Affe, det är du som ska ha stort tack för att du drar igång en sånhär grej vilket fick iaf mig att stanna upp med tankarna kring vilken nästa fetingklocka jag borde köpa (ni vet hur det blir...man sitter researchar bilder och info ända in på småtimmarna fullkomligt maniskt), och ägna en tanke åt vad som verkligen betyder något! :)

Skulle stå "MIG" och inte min så klart i inlägget ovanför ;)! Jag är jätte tacksam för att folk angagerar sig i denna fråga! Jag brinner för alla som får/har cancer, båda min föräldrar gick bort i dinna djävulska sjukdom som kan drabba vilken människa som helst, så därför försöker man ju dra sitt strå till stacken!

Om alla tänkte som du och fler i denna tråd så skulle säkert läkarna ha goda förutsiktet att kunna komma på ett botemedel för denna sjukdom!

Åter igen ett stort Tack rdianat och alla ni andra som bidragit än så länge!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bra jobbat alla som ni som redan deltagit i detta, om jag har räknat rätt så är vi uppe i 2270kr, ska vi inte försöka att komma upp i 3000 spänn iaf, måste ju finnas fler som vill se Affe tappa Faceet/skägget :p:cool::D! Som sagt var, det är inte det enskilda beloppet som räknas, alla kronor välkomnas oavsett ifall det är 1, 5, 10, 20, 30, 40, 50kr och uppåt!

Pengarna går ju till BCF, och varenda krona gör garanterat nytta här!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kom igen nu klocksnackare, bara ett dygn kvar! Så upp med plånboken nu och skänk någon krona till BCF, tänk på att detta skägg är mer värt än klockorna jag har i samlingen, skulle inte ens komma på tanken att raka av mig skiten om det inte var för den goda sakens skull att dra in pengar till BCF!

Varje krona gör skillnad!

Tack på förhand!

Mvh // Affe

img_1017-jpg.578699
 
Senast ändrad:

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Försöker själv skänka pengar varje månad till någon salgs välgörenhet, så det va det lilla Affe :) hahaha ja, hon lär nog bli mest glad!! Lycka till med allt

Hehe...det lär hon bli, jag också, skänker permanent pengar till Cancerfonden! Blir också någon krona till andra välgörenheten, typ BCF mfl.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
IMG_4464.PNG


Ska kanske uttöka till en klippning också?


Grymt @GlennG! Stort tack klockbroder för ditt engagemang ;):)!

Haha...nejdu, så roligt ska vi inte ha det, räcker gott och väl med att ta bort skägget!

Allt har sitt pris iof, men för flera år sedan blev jag erbjuden 10k kontant, men avböjde då :D!
 

Jrgen

Cartier
Los Tantos frågar ofta mig, kan du inte raka av dig skägget ÄLSKLING, till och med svärmor har varit på mig och frågat om hon inte kan få klippa till det lite! Även nära vänner, bekanta och jobbar kollegor har varit på mig! Men jag säger alltid NEJ oavsett vem det är som frågar, då det är en del av min personlighet! Visst jag rakade av mig det då jag begravde min mor för några år sedan, hon tyckte det såg rent för jävligt ut, Hahaha, och jag har alltid respekterat min älskade lilla mamma, så det var naturligt att raka av sig skiten som en sista hälsning och aktning!

Även 2015 när jag bestämde mig att göra något åt mitt liv, då jag hade blivit en soffpotatis med över 20kg övervikt, fick det gå, som en ny start på mitt nyare och Hälsosammare liv! Men då var det borta i några månader tills jag hade klarat av målet på min viktminskning!

https://klocksnack.se/threads/jag-har-bestämt-mig-nu-skall-skiten-bort-1-år-senare.34290/

Nu har ni KS medlemmar chansen att se till att skägget åker av igen, som jag nog har haft konstant sedan 2009/2010. Är som sagt en stor del och personlighet av mig och jag diggar det som faen!

Men...ska vi säga, om det kommer in 500 spänn eller mer åt BCF på en vecka, slutdatumet är (13/7) så rakar jag av mig det! 1, 5, 10, 20 spänn spelar ingen roll då det är slutsumman som räknas! Ni behöver inte klistra in att ni betalat in pengar i denna tråd, jag tror på erat ord, men ni lär ju skriva vad ni satte in så klart så vi kan hålla räkningen i tråden! För att göra det lite mer värt, så får jag inte börja spara skägget förrän efter om ett halv år, så det är först efter ny år med andra ord!

Älskar mitt skägg och ser gärna till och behålla det!


Kan man betala för att du ska behålla det
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kan man betala för att du ska behålla det

Hehe...det hade varit något det, skulle ha haft en skäggkamp i denna tråd! Dom som bidrog med mest pengar vann, kampen om Affes heliga skägg :D!

Nu blir det tyvärr så att det ryker i ett halvår t.o.m! Men som sagt var gör man inte för barnen ;):)!
 

Jrgen

Cartier
Hehe...det hade varit något det, skulle ha haft en skäggkamp i denna tråd! Dom som bidrog med mest pengar vann, kampen om Affes heliga skägg :D!

Nu blir det tyvärr så att det ryker i ett halvår t.o.m! Men som sagt var gör man inte för barnen ;):)!
Ok från en skäggig till en annan.
Jag har dessutom haft cancer och donerar tungt för min situation, vad behöver jag göra??
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ok från en skäggig till en annan.
Jag har dessutom haft cancer och donerar tungt för min situation, vad behöver jag göra??

Skägg är nice ;), åhå, fy fan, beklagar verkligen, hoppas att du är helt återställd från det då! Är också engagerad, båda mina föräldrar dog i denna sjukdom, vet inte vad jag skall svara, du skall inte känna dig tvingad att göra något, eller rättare sagt ingen skall behöva känna sig tvingad att bidra med pengar i denna tråd!
 
Topp