• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En KLOCKA, så mycket variation.

hellbit

Cartier
Här kommer min version:)
image.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kommer det en GMTc Coke till nästa Basel eller vad tror ni ?
Trodde det skulle komma en detta år men tydligen ska varenda droppe mjölkas ur denna modell.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag har också en förkärlek för GMT Master och dess många skepnader. Har tidigare ägt som mest tre samtidigt. (Ursäkta för det taffliga tilltaget med nato på 16750 nedan)

wLU1q3X.jpg


Min favorit GMT är nog 1675 Gilt med pepsiinsert och riveted oyster. Just nu inför sommaren är jag barnsligt sugen på en 116713. Upp med bilder på din nya Compiss :)
 

Selvedge

Rolex
Trådarna angående Rolex model, GMT MASTER har verkligen exploderat. Intresset verkar vara galet stort, oavsett om det är 16700 eller 16710. Även priserna har tagit ett rejält kliv upp.

Många skriver trådar och ställer frågor om klockan och får ypperliga svar. Jag tänkte med denna tråd visa på hur mångsidig klockan är. Med några olika länkar, band och insert kan klockan verkligen växla i utseende.

Jag har själv två 16710, en orörd från 2006 och denna nedan från 1991 som just kommit från service.

Nedan bjuder jag på en kavalkad av klockan i olika kläder, de första 6 bilderna är det Rolex länkar, sedan kommer ett RubberB och till sist ett custommade från Anders W
Mkt nöje!

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Vilket är då snyggast?

Ingen aning, det är upp till dig att avgöra:)

Mvh
Compiss.
Ja visst är det en av dom grymmaste rolex! Variationen är oändlig...
 

Hugii

Audemars
Kan ni vara snälla och sluta retas (själv går i Pepsi-tankar och nu kommer ni med alla dessa bilder)..... :pompus: :)
 
Topp