Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar tänket även om det är lite sjukt.Hehe, japp du har rätt, två 16600.
Tänker att det blir dubbelt så bra med två av varje![]()
Måste nog testa, faktiskt.
But we're the resistance!
Kommer det en GMTc Coke till nästa Basel eller vad tror ni ?
Trodde det skulle komma en detta år men tydligen ska varenda droppe mjölkas ur denna modell.
Ok, jag skiter i det. Men jag måste ju kunna köpa ett Rubber B för att testa på min Explorer? Det måste ju vara okej, eller?
Vassego, 2006a. Dock ej nytagen bild då klockan just nu myser hos en AD i stan för rekreation
![]()
Du borde slänga på ett rubber på din gamla guldare, det hade vart ett lyftHmmm. Explorern är ju nästan sportdress, så kaanske. Högst tveksamt dock...
Har ju faktiskt ytterligare en men det ör ju en helt annan klocka...men ändå en GMT IIJag gillar tänket även om det är lite sjukt.![]()
Ja visst är det en av dom grymmaste rolex! Variationen är oändlig...Trådarna angående Rolex model, GMT MASTER har verkligen exploderat. Intresset verkar vara galet stort, oavsett om det är 16700 eller 16710. Även priserna har tagit ett rejält kliv upp.
Många skriver trådar och ställer frågor om klockan och får ypperliga svar. Jag tänkte med denna tråd visa på hur mångsidig klockan är. Med några olika länkar, band och insert kan klockan verkligen växla i utseende.
Jag har själv två 16710, en orörd från 2006 och denna nedan från 1991 som just kommit från service.
Nedan bjuder jag på en kavalkad av klockan i olika kläder, de första 6 bilderna är det Rolex länkar, sedan kommer ett RubberB och till sist ett custommade från Anders W
Mkt nöje!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilket är då snyggast?
Ingen aning, det är upp till dig att avgöra
Mvh
Compiss.
Tror det skeppet redan har gått...Alltså, jag kan ju omöjligt backa i denna fråga. Hur skulle det se ut om jag backade nu? Jag skulle ju framstå som en pajas!![]()
De sitter säkert, i alla fall för tillfälletFår du för dig att sälja så hojta gärna!![]()
Du kanske vågar. Men du vill inte!...De sitter säkert, i alla fall för tillfälletsedan måste jag ju kolla med RicVin... Han har hojta en del och göra honom ilsk vågar ju ingen...
Eller Jo jag vågar![]()
Sluta nu din fjantDu borde slänga på ett rubber på din gamla guldare, det hade vart ett lyft
I mitt tycke är gummi i princip det enda som passar Explorern förutom länken, så kör! Perfekt nu mot sommarenOk, jag skiter i det. Men jag måste ju kunna köpa ett Rubber B för att testa på min Explorer? Det måste ju vara okej, eller?
16750 är ju den bästa reffen. Speciellt den med målade index, matt tavla, plexi OCH quick-set.![]()
Hur är det med 16750? Är det diss på den?
16750 är ju den bästa reffen. Speciellt den med målade index, matt tavla, plexi OCH quick-set.![]()
Ähhh va faaan är du 70 eller 20Sluta nu din fjantguldlänk är det stekigaste. Förutom platina då.