Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Självklart ska du ha en GMTVarit sugen på Submariner ett bra tag nu men efter denna tråden så börjar jag vackla...kanske är en GMT Master man ska ha![]()
Kan aldrig vara tråkigt med rosa/lilaOyster o svart.
Pepsi är en klassiker , men kanske lite tråkig...
Va! Hur många klassiska klockor sticker ut med färg? En GMT pepsi kan möjligen vara vanlig men aldrig tråkigOyster o svart.
Pepsi är en klassiker , men kanske lite tråkig...
Har man både sub och GMT så blir det svarta insertet lite "kaka på kaka" Tycker cokeinsert är undervärderat, perfekt höst/vårfärg. Har tyvärr inget självSlänger med en bild på ett lite för fadat pepsi och ett svart med mockaband.
Kan aldrig bli "för fejdat"
Håller klart med om att Coke insertet känns "höstigt". Blir nog ett blekt sådant lite senare![]()
Alltid älskat 16710 men nu har jag börjat störa mig på indexen. Tacka fan för vintagemodellerna med målade index. Fler bilder på 16750, 1675 i tråden tack![]()
jävligt snygg!Även nya GMT går ju få variation på
![]()
Håller även jag med dej till en viss gräns men vitguldsindexen är faktiskt magiskt snygga i solskenet. Sen kan jag tycka att vissa 1675/16750 med matt tavla och kritvita index ser mer livlösa ut. Ska det vara målade index ska dom ha patina!!Alltid älskat 16710 men nu har jag börjat störa mig på indexen. Tacka fan för vintagemodellerna med målade index. Fler bilder på 16750, 1675 i tråden tack![]()
Har man både sub och GMT så blir det svarta insertet lite "kaka på kaka" Tycker cokeinsert är undervärderat, perfekt höst/vårfärg. Har tyvärr inget självSlänger med en bild på ett lite för fadat pepsi och ett svart med mockaband.
Kan varmt rekommendera att du slår en signal till Rob E och pratar med Peter så löser han ett Coke insert för 900 spänn. Tänker själv klippa ett efter semestern. Blir gött ihop med en stickad tröja när hösten slår till![]()
Varför inte båda?Varit sugen på Submariner ett bra tag nu men efter denna tråden så börjar jag vackla...kanske är en GMT Master man ska ha![]()
Det kommer säker sluta såVarför inte båda?
Är övertygand om det.Det kommer säker sluta så![]()
Ja då har du ju din komplett min vän!Ja, 900 spänn låter ju nästan billigt, iaf i Rolexsammanhang, tror jag kommer följa ditt exempel. Känner jag mig rik så blir det kanske ett nytt pepsi också så kör man det på våren, fejdat på sommaren, coke på hösten och svart på vintern![]()
![]()
Slänger in en bild på nyförvärvet aka 16700:an. Ruggit fint fejdat insert som går mot rosa/lila. Precis den färgen jag ville ha på min Pepsi![]()
Jo visst vettu! Blev ett rakt byte med Donkii mot min Plopp. Så himla nöjd men siktet är nu inställd på en riktigt möglig 1675:aSå du fick tag på en gmt tillslut? Grattis amigo!![]()
Även två 16610LV ....Du har väl även två st 16600 Compiss ?
Mycket märkligt beteende.
Oyster+ Blått/rött inlägg är helt klart snyggast.
varför har man två LV om man får va nyfiken?Även två 16610LV ....![]()