Tack! Den är polerad för ca två år sen (innan jag köpte den) men det är väl utfört.SHIT!!! Vilken fin boett du har, inte mycket polering där inte. Grattis
/i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Den är polerad för ca två år sen (innan jag köpte den) men det är väl utfört.SHIT!!! Vilken fin boett du har, inte mycket polering där inte. Grattis
/i
Just detså här gillar jag. 16700, -97.
![]()
Malmö också, på min äraFantast
Fantastiskt vilka vackra klockor det finns i Trelleborg![]()
Skön bild!Grym klocka, älskar min 16700! här med Pepsi, kör annars på svart insert just nu
![]()
Ligger på ca 1000 kr nytt och begagnat. De äldre Gmt 1675 inserten är betydligt dyrare, ibland uppåt 5000kr. För att inte tala om första generationens Gmt med bakelit insert. Där snackar vi många sköna tusingar.Vad pröjsar ni för ett insert? 3 klockor i en ju!
Rob E tar 900 spänn styck till 16700/10 och har alltid insert hemma i lager fick jag veta precis. Sen är det precis som sagts tidigare, ju mer snyggt "fejdat" desto dyrare.Vad pröjsar ni för ett insert? 3 klockor i en ju!