Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, men är väl lite svårare att stjäla ett hus än en klockaMärkligt hur det är ibland faktiskt, alla lägger ju pengar på olika saker.
Byt ut klocka mot hus, är ju ingen som skulle bete sig så.
-Men ditt hus kostar ju 4-miljoner, hur vågar du bo där?
Vad jag vet har väl alla 116710 graverad innerring, ping @AdamST @Philippe Stern @Aquaracer2 eftersom den släpptes när det var praxis.
Kollegor och alkohol, de är då man märker vad det är för folk man har att göra med. På gott och ont.
Bra bitter jävel verkar det som du stötte på. Riktig röv!
När jag drar iväg på kundbesök brukar jag ta av mig klockan, just av denna orsak. Man vill helst inte höra "Men du som har en rolex kan ju sänka priset lite till " eller "Inte konstigt att du har en rolex med dessa priser "
Det har hänt också! Stod med en kund i säkert 30min och pratade klockor för inte så länge sedan, men gemeneman i Sverige sticker det väl lite i ögonen på ändå..Eller så är man på kundmöten med folk som accepterar kvalitets ur, bland annat Kineser och Koreaner
Det har hänt också! Stod med en kund i säkert 30min och pratade klockor för inte så länge sedan, men gemeneman i Sverige sticker det väl lite i ögonen på ändå..
Det är det som är poängen. Livet går ut på att göra "gemene man(oftast sosse)" irriterad.Det har hänt också! Stod med en kund i säkert 30min och pratade klockor för inte så länge sedan, men gemeneman i Sverige sticker det väl lite i ögonen på ändå..
Ja eftersom den som TS lade upp verkade sakna gravyr?
This is da shit. Gravering såklart.
Samma sak om man kör över tio år gammal MB som man vårdar ömt. Att den sen kostade en tredje del av folks nya v70 som barnen ristat in bilder i lacken på förstår de inte heller..Ja eller köp en ny Mercedes för 450000:- så snackas det ordentligt Men köp en Volvo V70 för samma peng så hörs inte mycket....
Vad har det med saken att göra?Så här bär en sosse sina klockor. Day-date och sub på samma arm.
Men grannen har köpte en bil för 3000:-
(Skojade)
Tänkte det skulle stå Rolex Rolex Rolex i inner ringen, men det gör det väl inte i alla ändå så..
Men framför allt
Så är den super snygg!!!!!!!
Eller så tänker kunderna som jag gör när det kommer någon med en parmymfklocka. Har han inte bättre koll på kvalitet när han väljer klocka så är det troligtvis bara skräp det han säljer med.När jag drar iväg på kundbesök brukar jag ta av mig klockan, just av denna orsak. Man vill helst inte höra "Men du som har en rolex kan ju sänka priset lite till " eller "Inte konstigt att du har en rolex med dessa priser "
Japp, jag håller med dig. Jag har full förståelse för att många av mina släktingar/kollegor tycker att det är totalt vansinne att jag har klockor på armen som kostade mer i inköp än deras bilar.grundar väl sig egentligen i att de inte riktigt kan förstå att man lägga så mycket pengar på en klocka...
jag tror vi här är en liten klick som resonerar väldigt annorlunda än massan där ute
Vad har dina släktingar/kollegor för bilar egentligen?Japp, jag håller med dig. Jag har full förståelse för att många av mina släktingar/kollegor tycker att det är totalt vansinne att jag har klockor på armen som kostade mer i inköp än deras bilar.
Bilar jag inte skulle köpa i alla fall Bilar är ju ett ämne lika intressant som klockor, sjukt mycket man måste väga in om man ska ha den perfekta Svensson-bilen...Vad har dina släktingar/kollegor för bilar egentligen?