Personligen gillade jag det uttalet, men desvärre är det inte korrekt.Rent krasst tror jag faktiskt att hr Stockholm uttalade det korrekt.
Bör uttalas som garage eller fromage...
https://svenska.se/tre/?sok=vintage&pz=1#!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Personligen gillade jag det uttalet, men desvärre är det inte korrekt.Rent krasst tror jag faktiskt att hr Stockholm uttalade det korrekt.
Bör uttalas som garage eller fromage...
Ne han är superoskön, han hälsar aldrig på mig längre. Hör du det @Widowmaker svårt längesen nu!Grymt avsnitt. Kung @Widowmaker borde få komma tillbaka fler gånger, skön jävel!
@Sthlm-Nicklas Grym insats, otroligt härligt avsnitt och älskar din filosofi, eller filosofier![]()
Så fort pandemin lugnar sig blir det merNe han är superoskön, han hälsar aldrig på mig längre. Hör du det @Widowmaker svårt längesen nu!
spotify funkar bra kan jag tycka!Går det att lyssna på äldre poddar någonstans?
Min lista sträcker sig bara bakåt ett år.![]()
Har inte Spotify.spotify funkar bra kan jag tycka!
Acast då?Har inte Spotify.![]()
Tänker att alla hämtar avsnitten från samma ställe?Acast då?
det är väl gratis
Tänker att alla hämtar avsnitten från samma ställe?
Har kört med podcast addict i alla år...
Går det att lyssna från någon streamingsida?
Men där går arkivet också vara tillbaka till 2019...
Men där går arkivet också vara tillbaka till 2019...![]()
Ahaaa. Det förklarar saken!Vi har bara kört under namnet Urbildningsradion sedan 2019. Tidigare hette den Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur och därefter körde vi en säsong då den hette Klockpodden (också den med Nymans). Så testa de gamla namnen för äldre avsnitt!![]()
För mig blir till att lyssna ikväll i spåret, ser fram mot det.Då var dagens löptur avklarad med hjälp av senaste avsnittet. Tack @S.L![]()
Det rytmiska ljudet från tvättmaskinen när Ploprofen visade trumman vem som var chef kommer jag nog aldrig att glömma.”Jag har kört en vintage ploprof i tvättmaskinen”
Tack!Riktigt bra avsnitt
Vassego, bara att bjuda igen!Då var dagens löptur avklarad med hjälp av senaste avsnittet. Tack @S.L![]()
Tack!
Sjukt jobbigt/märkligt att höra sin egen röst sådär men med värdens hjälp så gick det över förväntan, riktigt roligt faktiskt även om man efteråt såklart kommer på en massa annat man borde kläckt ur sig/kommit ihåg.
Tackar!Bra pod som vanligt. Extra bra och inspirerande med @S.L som gäst!![]()