Anade att det var 45 minuters snack om månfas och lädernato som gick bort. Kanske göra ett specialavsnitt om favorithatobjekt i klockvärldenDå ska du höra allt som blev bortklippt...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Anade att det var 45 minuters snack om månfas och lädernato som gick bort. Kanske göra ett specialavsnitt om favorithatobjekt i klockvärldenDå ska du höra allt som blev bortklippt...![]()
Anade att det var 45 minuters snack om månfas och lädernato som gick bort. Kanske göra ett specialavsnitt om favorithatobjekt i klockvärlden![]()
EDIT: "Hon Hillary..." "Hon" hette Edmund i förnamn, och blev väl typ adlad till Sir Edmund Hillary, och är väl typ Nya Zeelands största världskändis![]()
Efter bara ett avsnitt så är det redan min favoritpod
Hoppas på ett nytt avsnitt att lyssna på påvägen hem från Stockholm
Bra jobbat! Ser fram emot varje kommande avsnitt.
Ännu värre är ju att han köper klockor med metallucka över tavlan!Helt rätt! Han är opålitlig. Han försökte tom lura mig (och lyssnarna) att han är intresserad av urverkSåå nördig kan väl ingen va...
Ta en titt på Instagram. Du behöver inte vänta till nästa vecka för mer Seikosnack.Ett fantastiskt avsnitt, men det var för kort. Orkar inte vänta till del 2 nästa vecka!
Nu gjorde programmet verkligen skäl till namnet. Väldigt lärorikt och kul om Seiko. Älskar hur Denke får in humorn i det hela.
Vi släppte i morse ett nytt avsnitt - varje torsdag som sagt.
Ingen mindre än vår alldeles egen världskända @Molle som sitter och snackar japanskorpor med @Denke.
Som om det inte var nog med Denkes och Molles ljuva stämmor så släpper vi dessutom en film från när vi var och hälsade på hemma hos Molle i somras. Så, imorgon kan ni alla feast your eyes på ett urval från en fantastisk klocksamling.
En liten teaser för vad som komma skall.
Instagram TV.Talking Watches med Molle? Var hittar jag detta?
yep, en tvåton YM2:a...! ...nä, men jag skulle så gärna vilja säga att det inte spelar nån roll... ...men jag har på nåt sätt mer respekt för den med en safirrolex i stål på föräldramötet än den med plastklocka...Tack! Vi borde gå ihop ett gäng och ha en låne-rolex på KS till föräldramöten och släktträffar där man vill visa sig framgångsrik vid smörgåstårtan![]()
yep, en tvåton YM2:a...! ...nä, men jag skulle så gärna vilja säga att det inte spelar nån roll... ...men jag har på nåt sätt mer respekt för den med en safirrolex i stål på föräldramötet än den med plastklocka...(så många andra alternativ ser man ju inte... möjligen nån hipster som blitt blåst på 8 lakan för en spinkig farfarsomega i vintagebutiken)