Alltid kul att få en röst till en användare. Vet inte varför, men jag har alltid haft föreställningen att @Palenkovich skulle låta som en rysk hitman som rökt tre paket cigg om dagen sedan mellanstadiet.![Woot :woot: :woot:](/styles/baisik/xenforo/smilies/woot.png)
![Woot :woot: :woot:](/styles/baisik/xenforo/smilies/woot.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltid kul att få en röst till en användare. Vet inte varför, men jag har alltid haft föreställningen att @Palenkovich skulle låta som en rysk hitman som rökt tre paket cigg om dagen sedan mellanstadiet.![]()
Kan bara sälla mig till lovordskören!!
Har dessutom smugit mig närmare och närmare en Panerai sista tiden så jag vet inte ens om jag vågar lyssna på det avsnittet, det blev impulsköp av en fjällstuga häromveckan så budgeten för lek och spel är lite mager just nu ;-)
Det bästa betyg podden kan få är väl att man lyssnar på och njuter av avsnitt som handlar om klockor man är HELT OINTRESSERAD av.
Och precis så är det!![]()
Fan också! Trodde ni skojade om att allt spelades in. Nu blir hela jävla påsken förstörd av hotbrev, krav på publicering av rättelser och officiella ursäkter...Vi stängde återigen in @Denke och @Gummo i studion med helt fria tyglar att tjata vintage.
Vi tryckte på record och stängde dörren. Tog en lunch och kaffe, knappt en timme senare öppnade vi dörren - drog ut de båda och publicerade vad de än hade pratat om.
Resultatet hittar ni där poddar finns. Som vanligt.
Glad påsk!
Vi har fått in något angående ett insert till en 5513 i info-mailen. Kanske bäst att du uppger din advokats e-post direkt, så skickar jag helt enkelt vidare mailet dit?Fan också! Trodde ni skojade om att allt spelades in. Nu blir hela jävla påsken förstörd av hotbrev, krav på publicering av rättelser och officiella ursäkter...
Bättre att skicka det till @Vess1an ! Han har tvingat både mig och @eriksson850 att förgripa sig på originaldelar från både Rolex och Omega. Troligen flera andra som varit utsatta!Vi har fått in något angående ett insert till en 5513 i info-mailen. Kanske bäst att du uppger din advokats e-post direkt, så skickar jag helt enkelt vidare mailet dit?
Bara lyssnat på 1a avsnittet med legenden Gummo. Ser framemot resten och kommande avsnitt.
Bra avsnitt.
Appropå @Denke förslag till ämne för nästa podd, så tror jag inte det är någon bra idé att prata om Lou Ferrigno i en klockpodd.
![]()
Tackar! Det var det finaste nån skrivit om mig nånsinPerfekt avsnitt! 2 fullgubbar som sitter på en parkbänk med en varsin Explorer och snackar klockor!![]()
Tycker ni gjorde det bra faktiskt , kul med lite vardagligt humorsnack blandat med bra klocksnack!Tackar! Det var det finaste nån skrivit om mig nånsin![]()
Kul avsnitt om Patek! Det enda som saknades var det härliga introljudet![]()
Håller med! Känner mig väldigt besviken, kränkt och vilsen nu....Skönt att ni tillmötesgår fansen med att köra jingeln igen. Men borde den inte vara i slutet oxå?
Toppen avsnitt som vanligt!