• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En till klockpodd att rekommendera, Urbildningsradion.

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Alltid kul att få en röst till en användare. Vet inte varför, men jag har alltid haft föreställningen att @Palenkovich skulle låta som en rysk hitman som rökt tre paket cigg om dagen sedan mellanstadiet.:woot:

Kan trösta dig med att även om @Palenkovich inte har rösten, så har han looken! Jag var lite rädd hela inspelningen faktiskt. :)
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Urbildningsradio merchandise. Mugg med @Denke.
20190328_172409.jpg
 

zzaphod

Cartier
Kan bara sälla mig till lovordskören!!
Har dessutom smugit mig närmare och närmare en Panerai sista tiden så jag vet inte ens om jag vågar lyssna på det avsnittet, det blev impulsköp av en fjällstuga häromveckan så budgeten för lek och spel är lite mager just nu ;-)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kan bara sälla mig till lovordskören!!
Har dessutom smugit mig närmare och närmare en Panerai sista tiden så jag vet inte ens om jag vågar lyssna på det avsnittet, det blev impulsköp av en fjällstuga häromveckan så budgeten för lek och spel är lite mager just nu ;-)

Det bästa betyg podden kan få är väl att man lyssnar på och njuter av avsnitt som handlar om klockor man är HELT OINTRESSERAD av.

Och precis så är det! :D


Riktigt bra avsnitt :D Bjuder på en bild på min och @Palenkovich s mögelklumpar tillsammans

51623745_435813243864125_3763758240183766837_n.jpg

@Palenkovich är en tacksam gäst! Kunnig och pratkvarn, what’s not to like! :D

Tack för berömmet! :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Vi stängde återigen in @Denke och @Gummo i studion med helt fria tyglar att tjata vintage.
Vi tryckte på record och stängde dörren. Tog en lunch och kaffe, knappt en timme senare öppnade vi dörren - drog ut de båda och publicerade vad de än hade pratat om.


Resultatet hittar ni där poddar finns. Som vanligt.

Glad påsk!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Vi stängde återigen in @Denke och @Gummo i studion med helt fria tyglar att tjata vintage.
Vi tryckte på record och stängde dörren. Tog en lunch och kaffe, knappt en timme senare öppnade vi dörren - drog ut de båda och publicerade vad de än hade pratat om.


Resultatet hittar ni där poddar finns. Som vanligt.

Glad påsk!
Fan också! Trodde ni skojade om att allt spelades in. Nu blir hela jävla påsken förstörd av hotbrev, krav på publicering av rättelser och officiella ursäkter...
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Fan också! Trodde ni skojade om att allt spelades in. Nu blir hela jävla påsken förstörd av hotbrev, krav på publicering av rättelser och officiella ursäkter...
Vi har fått in något angående ett insert till en 5513 i info-mailen. Kanske bäst att du uppger din advokats e-post direkt, så skickar jag helt enkelt vidare mailet dit?
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
I dagens avsnitt ber PB om ursäkt till alla.
@Denke är direkt olämplig, sågar Christopher Ward och tycker saker är oerhört trista.
Viggo håller flaggan högt, och försöker styra upp någon slags takhöjd - blir dock obekväm i Denkes sällskap.

Och, ja, det pratas även Independent High End Watchmaking.

Mycket nöje!
 
Topp