Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej! Vad kul, har en CWC med samma mått men inte exakt samma modell. Är väldigt nöjd och den går mycket bra att ha till skjorta, den känns inte på något sätt klumpig. Lycka till!God afton, gott folk. Är riktigt sugen på en CWC RN Quartz MK1 Day/Date för sommaren. Har ej känt och klämt, så jag frågar er som haft eller har en. Känns klockan klumpig? Kan man ha skjorta över? Gå igenom en dörr utan att skrapa i karmarna
Passar den en handled på 19cm?
Min trotjänare Victorinox ska få vila lite
Den bygger ju lite på höjden iom att den har fasta bandstift och sitter bäst på nato. Stilren är den ju inte riktigt men nog bör den funka till skjorta. Antagligen bäst en somrig sådan med uppkavlade ärmar dock.God afton, gott folk. Är riktigt sugen på en CWC RN Quartz MK1 Day/Date för sommaren. Har ej känt och klämt, så jag frågar er som haft eller har en. Känns klockan klumpig? Kan man ha skjorta över? Gå igenom en dörr utan att skrapa i karmarna
Passar den en handled på 19cm?
Min trotjänare Victorinox ska få vila lite
Bra!En CWC i rätt kontext.
CWC RN QUARTZ MATTE MK1 WITH DAY/DATE (RN300-M QM60-DD).
Supercool! Bra köp!
Fick hem den här idag. -06 med T-tavla, gulnade index och visare. Mint condition.
Håller med, hade en för många år sedan men sålde den för att jag tyckte den var för liten. Men dom är riktigt tuffa.
Riktigt nöjd faktiskt. Det är något speciellt med G10 även fast de är små...
Riktigt snygg klocka. Hur mycket betalade du med frakt och allt?Lurkat ett bra tag i den här tråden, men igår kom posten med ett paket (en veckas leveranstid från Silvermans, för de som undrar).
Riktigt snygg klocka. Hur mycket betalade du med frakt och allt?
Fick hem den här nyss, Mellor. Handjagad, inget datum, gamla loggan, lite tramsigt med T-märkt tavla trots Luminova. Men trevlig. Kom tyvärr för sent för att kunna bli OWG mars med den. Får nog sitta på armen månaden ut.