• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd om CWC

Är sugen på en cwc Quartz helst utan datum (iaf utan dag visning) har svårt o bestämma om den i stål eller svarta är bäst. Finns den svarta utan datum? Är nån sugen på att flippa så pm mig på direkten ;) Quartz utan dagvisning o helst utan datum

På temat så är jag också sugen på att skaffa CWC Diver, helst i stål och utan datum. Om någon inte hann flippa till @Fergi så får ni gärna PM:a mig också.

929BF40D-291F-45DE-A1F9-C0A10ABF2D8E.jpeg

Så där ja! Nu är G10:an komplett med ett grått Phoenix. Tack KS för ett fantastiskt forum och tack @Seikosthlm för natot.

Med hjälp av @KlockTotte och en tidigare annons han hitta av @nicklas_718 så har jag fått svar på att de funkar kanon på en cwc sbs
Det är härligt när vi alla hjälps åt. Det är det jag älskar med detta forum. Alla som mer än gärna hjälper en i rätt riktning till sitt personliga fördärv :D Skämtosido, jag hjälper gärna till när jag kan och uppskattar när de som vet mer kan hjälpa mig :) Hoppas du blir nöjd när allt landar :)

Tillbaka
Topp