MAz_666
Guld
Ungdomarna av idag har ingen som helst relation till ”ålning medelst hasning” ...Justerar bänkskåp som är infällda i kattvindsvägg. Ålning medelst hasning..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ungdomarna av idag har ingen som helst relation till ”ålning medelst hasning” ...Justerar bänkskåp som är infällda i kattvindsvägg. Ålning medelst hasning..
Hoppsan! Glömde ta bort den. Blev såld i veckan.Tror @Larsmustasch dykis är kvar på K&S?
Tack för tipset, den verkar dock vara avslutad. Hade varit perfekt...Tror @Larsmustasch dykis är kvar på K&S?
Knappt att jag själv har det efter tre veckors gröntjänst på Berga.. Tröttnade på att vänta på att få stressa för skitpengar, så jag fixade frisedel.Ungdomarna av idag har ingen som helst relation till ”ålning medelst hasning” ...
Själv tyckte jag inte det var sååå jäkligt.Knappt att jag själv har det efter tre veckors gröntjänst på Berga.. Tröttnade på att vänta på att få stressa för skitpengar, så jag fixade frisedel.
Den lede Fi kändes mer närvarande i början av 80-talet så när det skulle ålas så hölls aktern ner...förnedrande att bli skjuten där.Själv tyckte jag inte det var sååå jäkligt.
#kvar37årefterGU
Det är då man rabblar tyst för sig själv ”Vård, skola, omsorg. Vård, skola omsorg...”Whop Whop, betalat tull för mitt cwc Nato....50% av priset....
Fullt förståeligt. Riktigt bra klocka!Maj 2021, har varit OWG sen jag köpte denna!
Läder Nato?Snyggt!! Men Klockan är upp och ner ser jag...det där med optiker verkar vara nödvändigt snart...
Japp.Läder Nato?
Alfa??Happy days!!
Japp! Älskar den!
Ukrainaren?Nu snackar vi!!!
Japp! Feeeeet!Ukrainaren?
Trodde aldrig att jag skulle bära denna så mycket som jag gör. Suverän klocka
Förälskelsen håller i sig. Enda nackdelen är att den är snyggare i verkligheten än på bild.Håller med, även om jag är lite nykär