Justerar bänkskåp som är infällda i kattvindsvägg. Ålning medelst hasning..
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt, vad blev slutnotan för tull och lull?Det kom ett paket idag!
Finns väl få saker så trevligt, som att packa upp en ny dinka på en fredag!?
Japp, det blev en RN Diver QM60! Satan så najs den är. Första intrycket är helt klart mycket bra! Otroligt gedigen och välbyggd, i all sin enkelhet. Bekväm och sitter som en smäck. Grym service och snabb leverans av CWC från UK.
Trevlig fredag på er!
Grattis!Det kom ett paket idag!
Japp, det blev en RN Diver QM60! Satan så najs den är. Första intrycket är helt klart mycket bra! Otroligt gedigen och välbyggd, i all sin enkelhet. Bekväm och sitter som en smäck. Grym service och snabb leverans av CWC från UK.
Trevlig fredag på er!
Sköna band-köpte du dem från Silvermans också?Det kom ett paket idag!
Trevlig fredag på er!
Grat’s! Hur upplever du vridringen? Har aldrig vågat satsa på en MkI pga den, och avsaknaden av safir.Det kom ett paket idag!
Trevlig fredag på er!
Ingen nota för det än så länge! Men brukar komma på sms från DHL. Så blir väl till veckanSnyggt, vad blev slutnotan för tull och lull?
Visst är det! Yes, köpte ett NOS MN-band. Hade ett likadant för ett par år sedan som jag sålde och sedan ångrade. Fick även med ett extra nato kostnadsfrittSköna band-köpte du dem från Silvermans också?
Tack mannen! Tycker den känns bra! Gillar att det är 60-klick. Tajt, och linjerar fint. Förstår det! Safir är ju alltid safir. Men gillar verkligen enkelheten hos den härGrat’s! Hur upplever du vridringen? Har aldrig vågat satsa på en MkI pga den, och avsaknaden av safir.
1400kr lite drygt landade det påSnyggt, vad blev slutnotan för tull och lull?
Den är bra den där! Är väldigt nöjd med min bortsett från att vridringen är något glappig. Ingen dealbreaker dock.. Hur upplever du din vridring?Det kom ett paket idag!
Trevlig fredag på er!
Verkligen! Inget jag känt av än så länge. Tycker den är bra!Den är bra den där! Är väldigt nöjd med min bortsett från att vridringen är något glappig. Ingen dealbreaker dock.. Hur upplever du din vridring?
Begriper inte riktigt varför jag kom undan med 75:-kr...1400kr lite drygt landade det på
Mm, dålig koll på det där! Beror väl på hur värdet skrivs på paketet också?Begriper inte riktigt varför jag kom undan med 75:-kr...
Är det för att min var begagnad?..
& mest...tur! En del tas en del bara flyter igenom. Lite som lotto!Mm, dålig koll på det där! Beror väl på hur värdet skrivs på paketet också?
Tullavgiften på klockor är 8:- Sen tillkommer det moms på inköpspriset ( ink frakten, tror jag) o så ska fraktbolaget ha 75-150:- för sin tullklarering.Begriper inte riktigt varför jag kom undan med 75:-kr...
Är det för att min var begagnad?..
32kr fick jag betala på DHLTullavgiften på klockor är 8:- Sen tillkommer det moms på inköpspriset ( ink frakten, tror jag) o så ska fraktbolaget ha 75-150:- för sin tullklarering.
Mitt band från Steveo kom via Royal Mail rakt ner i brevlådan.32kr fick jag betala på DHL
Och sjuuuk lumen jmf med ett annat märkeDjävla klocka! Går perfekt, ser bra ut, är smidig, helt enkelt underbar!
Tror @Larsmustasch dykis är kvar på K&S?Blir grymt sugen på att testa en CWC diver när jag ser alla fina bilder i den här tråden... Någon som har en SBS och går i säljtankar?