Det ribbade är riktigt riktigt snyggt! Ska nog klicka hem några..Gjorde sig mycket bra på det orangea, tycker jag! Ska klicka hem ett par andra färgglada och ha som sommarband. Kanske även något khaki och mossgrönt till hösten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det ribbade är riktigt riktigt snyggt! Ska nog klicka hem några..Gjorde sig mycket bra på det orangea, tycker jag! Ska klicka hem ett par andra färgglada och ha som sommarband. Kanske även något khaki och mossgrönt till hösten.
Jag är kanske partisk, men jag har lovat mig själv att aldrig mer köpa en klocka med kronan klockan 3! Ropen skalla destro åt alla!Destro eller inte är frågan. Bär klocka på vänster. Hmm. Vad säger panelen?
Jag bär ju på höger så har sällan problem med krona in i handenDestro eller inte är frågan. Bär klocka på vänster. Hmm. Vad säger panelen?
På RN Diver tycker jag inte destro behövs för komfort iaf. Kronan sitter ganska högt och kronskyddet är förskjutet uppåt, så jag känner aldrig av det.Destro eller inte är frågan. Bär klocka på vänster. Hmm. Vad säger panelen?
Den där hade jag också saknatSaknar min cwc särskilt nu när badsäsongen börjar..
Tack för den. Nu lurar jag på köpknappen för en RN300 issue spec.På RN Diver tycker jag inte destro behövs för komfort iaf. Kronan sitter ganska högt och kronskyddet är förskjutet uppåt, så jag känner aldrig av det.
Klick. Där gick ordern iväg Blev ett orange band också.Tack för den. Nu lurar jag på köpknappen för en RN300 issue spec.
Grym den är! Min kommer på onsdag. Är bandet CWC?Den här har överträffat alla förväntningar!
vad blev slutsumman med import?Grym den är! Min kommer på onsdag. Är bandet CWC?
Har betalt 6500 än så länge. Tullen bör landa runt 1600, så en slutsumma på 8100.vad blev slutsumman med import?
Grattis i förskott! Nej, det är faktiskt ett ribbat nato från Cheapest Nato Straps.Grym den är! Min kommer på onsdag. Är bandet CWC?
Tackar!!Grattis i förskott! Nej, det är faktiskt ett ribbat nato från Cheapest Nato Straps.
Ingen?Hur är vridringen på dagens MkI-modeller? Jag har förstått att dom var ganska glappiga och odistinkta i klicken tidigare, men den konstruktionen kanske har uppdaterats?
Är ju ingen CWC-veteran, men min nya RN1983 har klart mer ”glapp” vridring jmf min Sinn U1, men inget jag stör mig på.
Tänkte du på detta band? Det är faktiskt ett ljusblått (men det syns inte så väl på bilden) "paratrooper". Även det från cheapest nato straps.Tackar!!
Då får det bli en kik där för lite band. Vad är det vita du har på bilden för typ av band?
Bara att säga till när du tröttnat!-God kväll!
Tack. Lite synd och lite obegripligt att dom har två olika boetter med tydligt olika precision i vridringen då, för det är väldigt tighta och distinkta klick på MkII.Är ju ingen CWC-veteran, men min nya RN1983 har klart mer ”glapp” vridring jmf min Sinn U1, men inget jag stör mig på.
Tack. Lite synd och lite obegripligt att dom har två olika boetter med tydligt olika precision i vridringen då, för det är väldigt tighta och distinkta klick på MkII.
Ser ut som det ligger minst 1, kanske 2 ute på K&S just nu…Ska till tropikerna för sol och bad, och då vill man inte flexa en blingig Datejust. Någon som funderar på att adoptera bort en G10 GS?
Har använt den kassa sökfunktionen men hittar ingen GS som är ute till försäljning. Länka gärna!Ser ut som det ligger minst 1, kanske 2 ute på K&S just nu…