Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack!Snyggt med ribbade natos, känns som det börjar trenda lite
Mumma! - Jag hoppas att mitt paket kommer idag också….Fick leverans från Idag
Mumma! - Jag hoppas att mitt paket kommer idag också….
Jäklar vad bra den var! Grattis, skönt att du slapp vänta över helgen
Jodå. Det blev paketöppning idag. RN1983 Destro.
Jodå. Det blev paketöppning idag. RN1983 Destro.
Tack, den blev faktiskt så bra som jag hoppades.-Riktigt snygg! Grattis
Det enda jag kan anmärka på är väl att paketet från silvermans har en ”doft” av överskottslager som verkligen sätter spår inomhus. Får vädra ordentligtTack, den blev faktiskt så bra som jag hoppades.
Det doftar naftalen. It's not a bug, it's a feature!Det enda jag kan anmärka på är väl att paketet från silvermans har en ”doft” av överskottslager som verkligen sätter spår inomhus. Får vädra ordentligt
Håller med till 100%-Extra mys med nyförvärvet. Man behöver inte mycket mer än en toolig trehandare egentligen.
Amen brother! G10:an är grym!-Extra mys med nyförvärvet. Man behöver inte mycket mer än en toolig trehandare egentligen.
Godmorgon, man är liksom nykär.
Självklart! Har lovar mig själv att aldrig köpa en klocka med kronan klockan 3 igen oavsett vad som händer. Alla dom köpen har alltid lett till försäljning.Mycket bra! Destro all the way baby!