Ja tyvärrSå det var den här rackaren CWC flaggade om igår?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja tyvärrSå det var den här rackaren CWC flaggade om igår?
Samma med min 83a. Men klockan är så grym i övrigt så det förlåter det hela.Är ju ingen CWC-veteran, men min nya RN1983 har klart mer ”glapp” vridring jmf min Sinn U1, men inget jag stör mig på.
OT; Du är ute i god tid med adventsljusstaken!söker fortfarande efter en Cwc Royal Navy ifall någon har till övers
bilden är ifrån december av min forna royal navyOT; Du är ute i god tid med adventsljusstaken!
Förstod det - kunde bara inte motståbilden är ifrån december av min forna royal navy
UK.Hallå CWC-fantaster! Jag har varit borta ett tag och försöker nu åter navigera lite i klockdjungeln. Jag har inte ekonomin att köpa en CWC nu nu men undrar ändå var ni beställer era om ni köper en ny? Finns det någon butik inom EU? Eller är det direkt från UK som gäller med allt vad det innebär av 25% moms osv?
Tack! Men då blir det inte dubbel moms i alla fall som det lite olyckligt verkar kunna bli ibland.UK.
De drar av moms vid köp men den tillkommer sen i Sverige + tullavgifter…
Aldrig varit med om när jag köpt direkt från CWC…Tack! Men då blir det inte dubbel moms i alla fall som det lite olyckligt verkar kunna bli ibland.
Toppen, bara börja spara alltsåAldrig varit med om när jag köpt direkt från CWC…