Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag var inställd på det haha.Känns som det är det enda svar man kan få i den tråden, misstänker att vi som hänger här är lite partiska
Håller med att cwc loggan är något snyggare.Håller med föregående. Dessutom har jag svårt för Precistas logga.
Viss nivå av killgissning här, men stora delar av CWC tillverkas nog också i Kina. Oftast är det bara ett visst antal delar som behöver monteras ihop på annan ort för att uppnå "Swiss Made". Därmed inte sagt att jag föredrar Precista, CWC är tuffare!Kändes dock som att precistan var mer bang for the buck. Visste dock inte att precista var Kina klocka. Kanske ska man tänka om? Tycker dock båda ser jättefina ut och undrar såklart om man hade känt någon skillnad.
Fan jag håller på att falla för erat grupptryck.Viss nivå av killgissning här, men stora delar av CWC tillverkas nog också i Kina. Oftast är det bara ett visst antal delar som behöver monteras ihop på annan ort för att uppnå "Swiss Made". Därmed inte sagt att jag föredrar Precista, CWC är tuffare!
Jag är sugenNågon eller några som är sugna på gå ihop och beställa band från CWC?
Jag är sugen
Jajjemen!Grymt, vi kan kolla om fler är på.
Jag kan också vara sugenGrymt, vi kan kolla om fler är på.
Jag också!Någon eller några som är sugna på gå ihop och beställa band från CWC?
Någon eller några som är sugna på gå ihop och beställa band från CWC?
Jag föredrar datum på alla mina klockor. Kanske snyggare utan. Har en G10 GS utan. Issued visst det är coolt men jag gillar GS alt fatboy. GS för vattentätheten och safirglas och fatboy för historian och det lite fetare caset. Sen är ju tritium alltid coolt.Datum eller inte på g10? Issued eller inte?
Hur går tankarna?G10 Fatboy
Velar fram och tillbaka om man ska låta den stanna eller gå vidare.
Hur går tankarna?
Hehe! Vilken är the one watch ?Säljer den nog. Jag är OWG, försökt ha flera klockor men det går inte
Jag är gärna med också!Någon eller några som är sugna på gå ihop och beställa band från CWC?
Schysst initiativ. Jag hakar gärna på också.Någon eller några som är sugna på gå ihop och beställa band från CWC?
Hehe! Vilken är the one watch ?
Jag har ju ett garanti-ärende på gång med cwc, ska se om dom kan tänka sig skicka med lite band i paketet tebax….återkommer i frågan.@Jago
@vanman
@Börsing
@Whiskwatch
@Ehrnholm
@Snowflake
Alla ni är sugna på att gå ihop och köpa band. Tyvärr sålde jag min klocka idag och kanske kan någon av er ta över pinnen och beställa?
Om så är fallet, är jag gärna med!Jag har ju ett garanti-ärende på gång med cwc, ska se om dom kan tänka sig skicka med lite band i paketet tebax….återkommer i frågan.