Dispens från vem?Har med rättighetsskäl att göra. Man fick dispens att använda den på reissuen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dispens från vem?Har med rättighetsskäl att göra. Man fick dispens att använda den på reissuen.
Den har upphört. Numer kommer det istället erbjudanden till Royal Club medlemmar.Hmm. Ping @Royal Straps? Vet att vi hade en rabattkod tidigare iaf men jag kanske kommer ihåg fel?
Aha, tråkigtDen har upphört. Numer kommer det istället erbjudanden till Royal Club medlemmar.
Dispens från vem?
Märkligt, men låter väl rimligt. Man skulle ju vilja ta ett grepp om hela varumärket, det är inte många klockmärken som har den historien.Från dom som äger rättigheterna idag (vilka det nu är?). CWC köptes väl av Silvermans och vad exakt som ingick i den affären känner jag inte till. Tydligen inte fulla rättigheter till använda den logon i alla fall.
Hur är den där remmen?Dubbelpost med dagens klocka.
Tycker den funkar väldigt bra med CWC. Får ha det ganska så tight om man gillar det samt "hjälper" det till om man har som jag lite plattare handleder.Hur är den där remmen?
Blir det bulkigt? Glider låset över tid så att det blir slappare?Tycker den funkar väldigt bra med CWC. Får ha det ganska så tight om man gillar det samt "hjälper" det till om man har som jag lite plattare handleder.
Tycker det sitter som ett typiskt Nato. Inte bulkigt på ngt sätt. Låset sitter tajt, rör sig inte alls.Blir det bulkigt? Glider låset över tid så att det blir slappare?
Toppen, tack. Då beställer jag ett och testarTycker det sitter som ett typiskt Nato. Inte bulkigt på ngt sätt. Låset sitter tajt, rör sig inte alls.
Tror inte du kommer bli besviken. Mkt nöjd med min två.Ute och krigar på Nytorget. Beställde en falklands strap igår som jag ser fram emot att testa.
Den är mkt trevlig....men är den inte lite blank i boetten....Rolexbling ju.....Quartz-divern i all ära (älskar den och har flera stycken!) men det är alldeles för få i denna tråd som har the real deal
Den är mkt trevlig....men är den inte lite blank i boetten....Rolexbling ju.....
Ålrajt, den är lite kool.......men inte som dennaÄr vanligtvis 100% allergisk mot allt polerat men av någon anledning så tycker jag det funkar. Känns kanonbra!
Ålrajt, den är lite kool.......men inte som denna
Ebay skulle jag säga.Sugen på att testa en G10a från sent 80-tal början på 90-talet.. Var är bästa stället att leta? ebay, k&s?
Samma här. Men min klocka verkar ta en lustig rundtur innan den hittar till mig. Från England till Tyskland, ner till Milano och sen tillbaka till samma ort i Tyskland. Jag föreslår att den tar sig norrut imorgon.Efter helgen får man äntligen posta här, en skön gammal G10 på ingång
Haha vilken jäkla omvägSamma här. Men min klocka verkar ta en lustig rundtur innan den hittar till mig. Från England till Tyskland, ner till Milano och sen tillbaka till samma ort i Tyskland. Jag föreslår att den tar sig norrut imorgon.
Varvar bara mina CWC-dykare nu för tiden. Dom är ju trevliga