Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin, ser att jag också måste införskaffa fler band.Säger som föregående talare. Nu kan man posta i denna tråden...
TackarGrattis till er båda!
Taaack!Grattis till er båda!
Absolut! Men jag fattar inte dom som får på 20mm nato. Finns inte en chans på min klocka.Riktigt fin, ser att jag också måste införskaffa fler band.
Finfin! Vad har du för tillverkningsår på din klocka?Nu får man posta här inne också, min första CWC och än så länge tvärnöjd
Hade gärna bytt min rn mot en motsvarande sbs med datum. Går inte att jobba utan datum på klockanAlltså den svarta divern är jävligt kool.......men alla ni som köper den med daydate........ni är ju inte friska.....en dykare skall ICKE hava datumfunktion.......icke, aldrig.....never......fan!!!
Förstör estetiken i tavlan......trams komplikation på en dykare......Hade gärna bytt min rn mot en motsvarande sbs med datum. Går inte att jobba utan datum på klockan
Testade 20mm men det blev helt knöligt och såg inte bra ut alls men andra har ju som du säger lyckats?Absolut! Men jag fattar inte dom som får på 20mm nato. Finns inte en chans på min klocka.
1980Finfin! Vad har du för tillverkningsår på din klocka?
20 mm funkar bra tycker jagTestade 20mm men det blev helt knöligt och såg inte bra ut alls men andra har ju som du säger lyckats?
1980
Precis, det verkar ju funka galant för alla Måste testa imorgon igen.20 mm funkar bra tycker jag
Ser ut att vara i riktigt bra skick!Gillar hur den gulnat med åren
Hur vet man om en cwc är issued? Någon markering på locket?
Ah, okej antar att man får betala lite extra för det.Finns en del info på nätet om vilka år/serier som är issued. Säkrast är väl alltid att maila in klockans individnummer till CWC (Silvermans) och fråga.
Ja den har nog inte levt ett jättehårt liv den härSer ut att vara i riktigt bra skick!
Så nu rockar du AP också alltså?Som ni kanske sett i rullen så blev jag med CWC G10 igår. I morse gick jag in på annonsen igen för att maila och tacka säljaren. Då säger Ebay att varan i annonsen är såld men man har hittat en liknande vara.... Hmm jag vet inte om de är så lika ändå...
Haha, tack kompis, men nej så väl är det ju tyvärr inte.Så nu rockar du AP också alltså?
Ah, okej antar att man får betala lite extra för det.