• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd om CWC

Buddhaliscious

Panerai
2-Faktor
FCB9B8B1-80E2-4B79-8C28-F777609257BB.jpeg
 

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
Har en liten fråga! Har köpt en G10 från 80 som ska landa i veckan. Blev efter lite läsning på nätet fundersam även en grej, klockan jag köpt har den ovala loggan men är från -80 och den loggan vad jag kan läsa mig till kom först -82? Har pratat med säljaren som inte vet hur det ligger till heller? Någon som sitter på info?:)
 

Sigurd

Cartier
Daydate-funktionen på SBS:en syftar väl till att klockan är mer tänkt att användas i en militär operationsmiljö än som ett rent dykinstrument. Därav bra att kunna visa veckodag och datum.
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Som ni kanske sett i rullen så blev jag med CWC G10 igår. I morse gick jag in på annonsen igen för att maila och tacka säljaren. Då säger Ebay att varan i annonsen är såld men man har hittat en liknande vara.... Hmm jag vet inte om de är så lika ändå...:rolleyes:
DSC_0081-02.jpeg
Screenshot_20180925-075419.png
 
Topp