Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade varit skoj men gissar att det inte är några stora rabatter vi talar om?Ti_modellen.
Så, då är vi hittills:
@frest73, @m_s, @sand3rs, @Buddhaliscious, några fler? Annars frågar jag om pris på 5st
Snygg klocka. är det Tritium tavla eller bara T märkt Luminova?Dagens skogskompisar
![]()
Snygg klocka. är det Tritium tavla eller bara T märkt Luminova?
”Fuck, vad snygg!” var min första tanke när jag öppnade boxen. Jag hade tänkt typ som du, att ha en unboxing i lugn och ro hemma, men slet girigt upp paketet redan i bilen på väg hem från DHL.Har du öppnat än @Buddhaliscious? Jag är på g nu![]()
Den är riktigt bra! Trodde jag skulle störa mig mer på bandhornen men dom flyger fan. Ska ta en bild när visarna står rätt”Fuck, vad snygg!” var min första tanke när jag öppnade boxen. Jag hade tänkt typ som du, att ha en unboxing i lugn och ro hemma, men slet girigt upp paketet redan i bilen på väg hem från DHL.![]()
Ja, "bandstiften" skiljer ju lite i måtten mellan modellerna Jag kollade med skjutmåttet och bandstiften på titanboettenen gör den 2,7 mm längre (fast de synliga bandhornen är samma) med ett glapp mellan boett och stift som är 0,7 mm större på vardera sida, men det är inget jag upplever på handleden. De har gjort en liten fasning på undersidan av boetten där bandet löper. Jag antar att det är för att minska bulkigheten.Den är riktigt bra! Trodde jag skulle störa mig mer på bandhornen men dom flyger fan.
Ta gärna en bild bredvid din blästrade. Jag var lite orolig att denna skulle ha en mer blästrad finish men tycker att den är slätare i verkligheten än på en del bilder jag sett. Den har en snygg grå nyans som adderar till tooligheten.Ska ta en bild när visarna står rätt![]()
Fler bilder!!Ja, "bandstiften" skiljer ju lite i måtten mellan modellerna Jag kollade med skjutmåttet och bandstiften på titanboettenen gör den 2,7 mm längre (fast de synliga bandhornen är samma) med ett glapp mellan boett och stift som är 0,7 mm större på vardera sida, men det är inget jag upplever på handleden. De har gjort en liten fasning på undersidan av boetten där bandet löper. Jag antar att det är för att minska bulkigheten.
![]()
Ti ser ju däremot coolare ut utan band.
Ta gärna en bild bredvid din blästrade. Jag var lite orolig att denna skulle ha en mer blästrad finish men tycker att den är slätare i verkligheten än på en del bilder jag sett. Den har en snygg grå nyans som adderar till tooligheten.
Jag gissar på £800 (VAT exkluderat) + frakt + moms = ~13,5tkr om inte herrarna fick specialpris.Fler bilder!!
Vad gick kalaset på om man får fråga? Blir sugen…![]()
Jag tror de fick ett specialpris, var några som gick ihop här i tråden, därav fråganJag gissar på £800 (VAT exkluderat) + frakt + moms = ~13,5tkr om inte herrarna fick specialpris.
Attans! Den skulle man velat vara med på!Jag tror de fick ett specialpris, var några som gick ihop här i tråden, därav frågan![]()
Snyggt med den fetare minutvisaren. Kunde de skaka fram en sån med rätt lume?Mkt nöjd!
![]()
Vilket Nato har du till?Mkt nöjd!
![]()
Det är en svag nyansskillnad men tillräckligt liten för att jag inte ska störa mig på det.Snyggt med den fetare minutvisaren. Kunde de skaka fram en sån med rätt lume?
Jag köper dessa:Vilket Nato har du till?![]()
Tack. Tog lev långtid?Det är en svag nyansskillnad men tillräckligt liten för att jag inte ska störa mig på det.
Jag köper dessa:
![]()
Zulu® Watch Straps by Maratac® ~
We are both proud and excited to now carry Maratac® brand Zulu® watch straps. These straps are everything we could want in a watch strap for use in a high stakes environment. The nylon is both soft but firm with laser burnt holes leaving no nasty burrs to irritate your wrist or wear on your wet...countycomm.com
Provat allt i nylonbandsväg och har fastnat för dessa. Inga sömmar som skaver och med detaljer i titan. Passade ju extra bra till denna klocka![]()
Nej dom skickar snabbt. Däremot tar ju Postnords tullhantering orimligt lång tid. Så dom blir rätt dyra i slutändan. Men fortfarande värt det om man köper ett gäng på en gång. Håller länge.Tack. Tog lev långtid?
Såg nu. Vill du säga vad allt landade på inkl frakt , tull/moms...Nej dom skickar snabbt. Däremot tar ju Postnords tullhantering orimligt lång tid. Så dom blir rätt dyra i slutändan. Men fortfarande värt det om man köper ett gäng på en gång. Håller länge.
Såg du att jag uppdaterade länken? Hade länkat till fel band.
Oj, minns inte alls. Gissar ca 400kr/band typSåg nu. Vill du säga vad allt landade på inkl frakt , tull/moms...![]()
Tack...Oj, minns inte alls. Gissar ca 400kr/band typ![]()
VAT är redan exkluderat i priset på £999.17 så man landar en bit norr om 16 brak. Vi fick en liten deal, men den var liten. Svårprutat när affärerna går bra.Jag gissar på £800 (VAT exkluderat) + frakt + moms = ~13,5tkr om inte herrarna fick specialpris.
Allt är ju relativt, men jag tycker det är ett bra pris! Grym jäkla klocka för pengarnaVAT är redan exkluderat i priset på £999.17 så man landar en bit norr om 16 brak. Vi fick en liten deal, men den var liten. Svårprutat när affärerna går bra.