S
Staafen
Guest
Upp i pris har de gått, iaf om man ska gå på C24 statistik. De har varit uppe i 65' höga för några veckor sedan.Säger inte att de inte gått upp i pris...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Upp i pris har de gått, iaf om man ska gå på C24 statistik. De har varit uppe i 65' höga för några veckor sedan.Säger inte att de inte gått upp i pris...
Ja? Läs igenUpp i pris har de gått, iaf om man ska gå på C24 statistik. De har varit uppe i 65' höga för några veckor sedan.
Haha sorry, jag är en trött småbarnsförälder.Ja? Läs igen
Hahah, mycket troligt. Tråkigt bara att ett sånt fint ex av klocka ska få åka för lite ChampangeDegen ska in när Julklappar skall köpas. Får ju inte stå utan Champagne på Nyår heller.
Ja, när en la ut den högt så insåg fler att de kanske satt på lite för mycket profit. Problemet blir då istället att priset halvt stagnerat och att de blir svårsålda för detta pris.Jag vet inte... Känns som att en lade ut en för ett högt pris, sedan kom det ut en till för ett högt pris. Strax efter åker det ut två till för högt pris i hopp om att kunna casha in de extra degen.
Men jag spekulerar ju bara.
¯\_(ツ)_/¯
Jag tvekar inte att bada med min.Badar du även med den?
Jag badar också med min.Jag tvekar inte att bada med min.
https://www.blocket.se/annons/goteborg/rolex_explorer_ii_cal__3186_ref__16570___nos_/87533123Sugen på en 16570 med svart tavla, men skulle behöva prova en först innan jag köper. Någon i Stockholmstrakten som skulle kunna bistå mig i utbyte mot en lunch? Har goda referenser, bland andra Gummo. Om någon går i säljtankar så är det bättre ändå såklart!
(bifogar bild för den late)
Nog för att 16570 är riktigt fina men undra hur de tänkte där.(bifogar bild för den late)
Kan tänka mig att släppa min för samma om någon är sugen ...kan dra av några lax vid snabb affär
Nos och 3186 då får man salta priset...fast vid detta pris så tror man ju även att det är en "BAKS"-klockaNog för att 16570 är riktigt fina men undra hur de tänkte där.
Kanske är det så att en sub-länk (16610) passar 16570, de har väldigt snarlika boetter.Väldigt förtjust i Easylink-spännet som jag har på min Daytona. Stängt på förmiddagen, och öppet på eftermiddagen när handleden är lite större. Nu har jag just köpt en 16570 från 2010. Finns det borstade Easylink-spännen att köpa som passar? Någon som vet? Anar att jag vulgomoddar i vissas ögon, men hav förbarmande med en bekväm sort...
Yikes.. vad har hänt med datumet?(bifogar bild för den late)
Kan tänka mig att släppa min för samma om någon är sugen ...kan dra av några lax vid snabb affär
Bilden måste vara tagen i mellandagarna höhöhö!Yikes.. vad har hänt med datumet?
Ja, kan ju vara så att man tagit fotot när det var datumbyte... men kan ju tycka att man kan ställa in det så det ser bra ut om man ska ha mer än dubbelt vad de brukar kostaYikes.. vad har hänt med datumet?
Illa med datumbyte 01.36 isf!Ja, kan ju vara så att man tagit fotot när det var datumbyte... men kan ju tycka att man kan ställa in det så det ser bra ut om man ska ha mer än dubbelt vad de brukar kosta
Kanske dags för en serviceIlla med datumbyte 01.36 isf!
Det har man råd med om man lägger 112' haha!Kanske dags för en service
precis, där av prisetDet har man råd med om man lägger 112' haha!
NOS = Need Of Serviceprecis, där av priset
Den passar så sjuuuukt bra på läder! Får mig att sakna min kan man säga!Låter länken och jubileen vila. Gillar den skarpt på läder med!
Ja visst gör den, iaf vissa läder. Jag har testat några mindre lyckade kombinationer med haha.Den passar så sjuuuukt bra på läder! Får mig att sakna min kan man säga!