Fin, men ge den en ordentlig rengöring!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin, men ge den en ordentlig rengöring!
Nä. Dålig kamera + brutalt skitig som gör det om de ser ut som det..Är glaset naggat?
Haha ja det måste den få. Tips hur man gör det med bästa resultat?Fin, men ge den en ordentlig rengöring!
Beror ju lite på om den är skadad annars är vatten en bra idé.Haha ja det måste den få. Tips hur man gör det med bästa resultat?
Varför är försäljningspriset hemligt? Frågan vänder sig inte bara till Janne, utan alla som tycker att det är en hemlig sak.En Polar. Vad jag gav för den har jag skickat till dig privat
Uppenbarligen inte hemligt eftersom jag berättade priset i PM. Känner väl däremot att jag inte behöver lägga priset här inför alla.Varför är försäljningspriset hemligt? Frågan vänder sig inte bara till Janne, utan alla som tycker att det är en hemlig sak.
Om @jannecertina inte vill dela med sig av vad han betalade betalade för sin klocka offentligt är det väl ändå helt upp till honom?Varför är försäljningspriset hemligt? Frågan vänder sig inte bara till Janne, utan alla som tycker att det är en hemlig sak.
Om @jannecertina inte vill dela med sig av vad han betalade betalade för sin klocka offentligt är det väl ändå helt upp till honom?
Är du intresserad av att skapa dig en uppfattning om vad en viss referens annonseras och säljs för så är det bara att kolla avslutade och aktuella annonser på t.ex. KS och C24. Vidare finns det även minst en tråd på forumet som behandlar frågor ang. prissättning.
Tveksamt att ändlänkarna passar med hålen men du kan ju testa. Jag har super jubilee till min och det sitter kanon!Någon som testat ett billigare alternativ av jubilee till 16570?
Ex detta: https://fruur.se/products/jubilee
Om inte, tror ni att den skulle passa?
Ett himla meck, har du inte bandbytarverktyg?Det är just det som är min oro.
Jag har också ett superjubilee som sitter på min datejust. Dock är det ett himla meck att byta, då jag även måste korta armbandet varje gång eftersom att explorern är större.
Det är tid som jag inte vill lägga ner flera gånger i veckan eftersom jag använder båda dessa klockor. Dessutom passar inte explorerns oyster på datejusten, utan den blir då liggandes heads only.Ett himla meck, har du inte bandbytarverktyg?
För mig tar det kanske några minuter att byta och då är jag väldigt petig...
Har inte testat men en femhundrakronorslänk lirar sällan med en femtiotusenkronorsklocka.Någon som testat ett billigare alternativ av jubilee till 16570?
Ex detta: https://fruur.se/products/jubilee
Om inte, tror ni att den skulle passa?
Fel tråd, detta är tråden för de snygga äldre femsiffriga.Dreaming of a Polar White Christmas!
Och stäng excelsnurran, det är klämdagDreaming of a Polar White Christmas!
Och ställ datumet, julafton är inte den 28:e. Sorry, jag var tvungen!Och stäng excelsnurran, det är klämdag
God jul!God Jul Explorers!
Finns bara två färger. Ingen sunburst.Går det att köpa någon sunburst tavla hos AD till en exp 2?
Tack för svar!Finns bara två färger. Ingen sunburst.
Går det att köpa någon sunburst tavla hos AD till en exp 2?
Finns bara två färger. Ingen sunburst.
I teorin går väl alla tavlor. Men inte hos AD.Teoretiskt, vilka andra rolexurtavlor går att montera? 24h visningen är ju på boettringen, så typ en till YM 40?
Det går kanske men lite konstigt om det står YM eller Datejust på tavlan och det är ett Expy-case.Teoretiskt, vilka andra rolexurtavlor går att montera? 24h visningen är ju på boettringen, så typ en till YM 40?
Platina YM-tavlan kanske skulle passa boettringen i borstat stål?Det går kanske men lite konstigt om det står YM eller Datejust på tavlan och det är ett Expy-case.