• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Får man fråga vad du burit hela 2020? :eek:
Självklart! :)
20200104_092258-01.jpeg
20200103_100903-01.jpeg

Långskott.. Men det är möjligtvis inte någon som sitter på ett Jubilee 62510h med 502t endlinks? (rätta mig om jag har fel, men detta ska passa en 16570 utan lug holes?) :)

Långskott.. Men det är möjligtvis inte någon som sitter på ett Jubilee 62510h med 502t endlinks? (rätta mig om jag har fel, men detta ska passa en 16570 utan lug holes?) :)
Den ska passa både med och utan lug holes om jag minns rätt. Har haft en som tidigare suttit på en GMT Fat Lady men den är nu såld. Försök hitta en Super Jubilee annars?

Haha, kanske ska köpa en tavla till bara, jag har ju både svart och vit till min....dock aningen mer king:it att ha två kan jag hålla med om :cigar::pompus:
Jag är lite för bekväm för att byta tavla tror jag men det är ingen dum idé! Någon som vill sälja sin svarta? ;)

Fin underskattad modell som har många fördelar.
Förutom att vara väldigt slimmad (till skillnad från störra och tjockare sportrolex) tycker jag personligen att den vita tavlan tillför något extra. Speciellt kul är de äldre T<25 tavlorna som har bevarad lume.

Var förra kvartalet i HK och där har de redan räknat in en prisuppgång i polar, speciellt T<25 dials.
Får se om marknaden i Sverige reagarar lika här detta kvartal.

kul, antar det sitter bätre då det är helt solitt och tyngre...

letat ett tag efter ett löst super jubillee men inte hittat nåt.

Det sitter mycket bra och ser riktigt bra ut tycker jag!
Det såldes ett på KS på tok för billigt igår, tror det var 12,5'.

Tillbaka
Topp