S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! Min jubilee åker på i slutet av februari!Hög tid för en Polarvit på Superjubilee
Vackert!Självklart!
Stort tack!Vackert!
Riktigt fin! Jag sätter på min jubilee snart med.Nu har vi denna några veckor
Tack kompis, tycker den är så grym med jubileet..Riktigt fin! Jag sätter på min jubilee snart med.
Ja verkligen, få klockor som klär så bra i jubilee som en 16570 Polar.Tack kompis, tycker den är så grym med jubileet..
Den ska passa både med och utan lug holes om jag minns rätt. Har haft en som tidigare suttit på en GMT Fat Lady men den är nu såld. Försök hitta en Super Jubilee annars?Långskott.. Men det är möjligtvis inte någon som sitter på ett Jubilee 62510h med 502t endlinks? (rätta mig om jag har fel, men detta ska passa en 16570 utan lug holes?)
Kör på innan de drar iväg ytterligare! En av de bästa jag haft faktiskt.Börjar bli galet sugen på en 16570 igen... Mkt bra klocka.
Ja, det är en mycket bra all around klocka, som @Staafen säger så kanske det är läge att hugga en innan de stiger mer.Börjar bli galet sugen på en 16570 igen... Mkt bra klocka.
Jag tror bara att det är en tidsfråga innan vi ser betydligt högre nivåer på 16570. Jag är sugen på en till faktiskt!Ja, det är en mycket bra all around klocka, som @Staafen säger så kanske det är läge att hugga en innan de stiger mer.
Haha, kanske ska köpa en tavla till bara, jag har ju både svart och vit till min....dock aningen mer king:it att ha två kan jag hålla med omJag tror bara att det är en tidsfråga innan vi ser betydligt högre nivåer på 16570. Jag är sugen på en till faktiskt!
Jag är lite för bekväm för att byta tavla tror jag men det är ingen dum idé! Någon som vill sälja sin svarta?Haha, kanske ska köpa en tavla till bara, jag har ju både svart och vit till min....dock aningen mer king:it att ha två kan jag hålla med om
Så bekväm är inte jag, hade jag heller huggt en exp1 eller OP:369...är riktigt sugen på en av dem faktisktJag är lite för bekväm för att byta tavla tror jag men det är ingen dum idé! Någon som vill sälja sin svarta?
Sant! Jobbigt det här med klockor.Så bekväm är inte jag, hade jag heller huggt en exp1 eller OP:369...är riktigt sugen på en av dem faktiskt
jag tror vissa 16570 (speciellt polar med T<25 dials) kommer vi se en prisuppgång på.Jag tror bara att det är en tidsfråga innan vi ser betydligt högre nivåer på 16570. Jag är sugen på en till faktiskt!
Nice. Kör du ett vanligt 62510H jubilee? antar att super jubilee inte passar med infästningen eller?Nu har vi denna några veckor
Super Jubilee passar, jag har ett sånt!Nice. Kör du ett vanligt 62510H jubilee? antar att super jubilee inte passar med infästningen eller?
kul, antar det sitter bätre då det är helt solitt och tyngre...Super Jubilee passar, jag har ett sånt!
kul, antar det sitter bätre då det är helt solitt och tyngre...
letat ett tag efter ett löst super jubillee men inte hittat nåt.
va, är det sant, hur fan kunde jag missa det jag som hänger här flera gånger om dagen.. ;-)Det sitter mycket bra och ser riktigt bra ut tycker jag!
Det såldes ett på KS på tok för billigt igår, tror det var 12,5'.
Köp & Sälj igår. Missade det med annars hade jag köpt ett till!va, är det sant, hur fan kunde jag missa det jag som hänger här flera gånger om dagen.. ;-)
https://klocksnack.se/threads/jubillélänk-rolex-20mm-63600-byte.125973/Köp & Sälj igår. Missade det med annars hade jag köpt ett till!
Han hade lätt kunnat få några tusen till.
Det jag har är ett super jubilee och det sitter bra, dock inte perfekt..Nice. Kör du ett vanligt 62510H jubilee? antar att super jubilee inte passar med infästningen eller?