Ninen79
Guld
Tackar!65 och uppåt tror jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!65 och uppåt tror jag.
Jag skulle nog säga samma, minst 65k. Jag har blivit erbjuden 63k för min Polar från 1997 men tackat nej. Den är nyservad hos AD men saknar cert.65 och uppåt tror jag.
Blev erbjuden 60k av en välkänd KS medlem, dock misstänkte jag att det var för lågt och tackade nej till det.Jag skulle nog säga samma, minst 65k. Jag har blivit erbjuden 63k för min Polar från 1997 men tackat nej. Den är nyservad hos AD men saknar cert.
Jag hade inte släppt den för 60k men gör du det får du gärna höra av dig till mig innan.Blev erbjuden 60k av en välkänd KS medlem, dock misstänkte jag att det var för lågt och tackade nej till det.
Jag har inte så bra koll på prisbilden just för Explorer 2. Köpte klockan för snart 2 år sedan och den har legat mest i bankfacket.
Tror ni att en 16570 med 3186 tingar ett högre pris än föregångaren (3185)? Eller är det skicket och fullset som är mer avgörande? Intresserad att höra era åsikter.
När plockade du ut den?Både och min NOS
Ok så dem har legat hos AD till 2019?Köpt NOS i Januari 2019 med originallänk Full Set. Köpte därefter till en ny Superjubilee länk.
Klockan är en M-serie.
Haha det är ju så! Ärligt talat tror jag inte att jag vill byta bort den men kommer helt rätt objekt upp så kanske. Älskar min Polar!@Staafen
Dra inga förhastade slutsatser om rätt objekt kommer upp, en av varje är fett!
https://klocksnack.se/threads/14060-16610-alt-168000-ev-byte-mot-16570-polar.125761/
Känner vi igen denna?
https://www.blocket.se/vi/89857882.htm
Modellen ser snyggast ut när inte hela boettringen syns . Ta kort på klockan i vinkel.
Favoriten är på, tycker aldrig mina bilder blir helt rättvisa mot Explorern den är så mycket finare än vad jag lyckas framställa den som på bild.
Det håller jag inte med om alls!Modellen ser snyggast ut när inte hela boettringen syns . Ta kort på klockan i vinkel.
Håller med @Staafen!Modellen ser snyggast ut när inte hela boettringen syns . Ta kort på klockan i vinkel.
magiskt krispig!Polarvit med caliber 3186 på Superjubilee
Detsamma!
Trevlig helg allesammans!