S
Staafen
Guest
Tack, vad roligt!Snyggt, diggar den där kombon riktigt mycket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, vad roligt!Snyggt, diggar den där kombon riktigt mycket!
Svart tavla är rätt nice också
Jag tycker både vit och svart har sina kvalitéer och jag har svårt att välja en favorit av dessa två faktiskt.Svart tavla är rätt nice också
Det är ju för att jag inte har någon längreDålig fart i tråden tycker jag!
Då vet du vad du måste göra!Det är ju för att jag inte har någon längre
Hahah, ja jag tror detta måste lösas!Då vet du vad du måste göra!
Du glömde skriva pris i annonsen!Får lägga ut några bilder på min super fina 16570 nos innan den kanske byter ägare.
Tack detsamma!Hoppas att ni får en fortsatt bra dag Explorers!
Tackar!Stilig klocka!
Såg den med. Skicket ser ganska tråkigt ut dock och den kommer utan länk.Tips till gruppen, Gripenbro har denna Swiss-Only utan länk för 43k.
http://gripenbro.se/artiklar/watches/rolex-125.html
Den är såld sen länge men han har inte tagit ner annonsen...Tips till gruppen, Gripenbro har denna Swiss-Only utan länk för 43k.
http://gripenbro.se/artiklar/watches/rolex-125.html
Den är såld sen länge men han har inte tagit ner annonsen...
Vet att man ska ta C24:as prisindikation med en nypa salt men det känns som att det håller på att hända något med våra underprisade 16570. Upp flera procent de senaste dagarna!
Kikade faktiskt på den nyss och även för någon vecka sedan. Datumbubblan ser inte ut att vara ok, den förstorar för lite tycker jag. Sedan tycker jag även att bezeln ser lite konstig ut men kan inte sätta fingret på vad det är. I övrigt så ser den ju fin ut!Kanske kan vara intressant att kolla denna?, auktion nu på söndag
http://da.auction2000.se/auk/w.object?inC=DA&inA=20200123_1044&inO=8
Så kan det ju iofs vara men de har klättrat uppåt någon/några procent senaste veckorna. Det har inte skett i en höjning alltså. Att de slutade på 360kr båda två var en slump, i förmiddags låg de på olika.Kan också vara så att C24 uppdaterat sina valutakurser.
Mmm ganska mkt salt. Min El Primero värderas av dem till över 110k. Jag kanske med hårt arbete hade fått 85..Vet att man ska ta C24:as prisindikation med en nypa salt men det känns som att det håller på att hända något med våra underprisade 16570. Upp flera procent de senaste dagarna!
Så är det säkert men tänker att man kan få en fingervisning om priserna är på väg upp eller ner iaf. 16570 anser jag är kraftigt underprisade även om de historiskt sett alltid varit en mindre het modell än tex Sub och GMT. Oavsett vad är mina inte till salu! Jag älskar modellen och tror bara att det är en tidsfråga innan andra ser det vi gör.Mmm ganska mkt salt. Min El Primero värderas av dem till över 110k. Jag kanske men hårt arbete hade fått 85..
Säkert mer priscksäkert på 16570, men det är fortfarande uppblåsta handlarpriser så man bör nog inte räkna med att få sådana pengar.
Ja, något med den känns verkligen fel. Och det som är så konstigt är att den har äkthetsintyg, har de bara kollat verket kanske och sen har någon tidigare ägare bytt glas och ring till am delar för det var billigare att serva så?Kikade faktiskt på den nyss och även för någon vecka sedan. Datumbubblan ser inte ut att vara ok, den förstorar för lite tycker jag. Sedan tycker jag även att bezeln ser lite konstig ut men kan inte sätta fingret på vad det är. I övrigt så ser den ju fin ut!
De är fina våra 16570! Har du plasten kvar på?Fredag med en Polarvit.