Nice!Fredag!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice!Fredag!!!!
Den gör sen extremt bra på Jubilee!16570 ägarna är inte KS mest aktiva direkt, iaf inte i denna fina tråd! Låt oss visa alla andra medlemmar vad de går miste om när de inte äger en Exp2.
Hoppas att ni får en fin dag!
Tack! Jag håller med till fullo!Den gör sen extremt bra på Jubilee!
Det där ser ju helt underbart ut! Och en dubbelpipig!Sådärja! Lite skogsmys hann vi med
Bra där! Vilket år är den från?
2003, den har ändå några år på nackenBra där! Vilket år är den från?
Skoj!2003, den har ändå några år på nacken
Det ska bli roligt att se var denna slutar. Budet ligger nu på 61250kr inkl. köparavgiften. Den är trots allt i okänt inre skick och utan tillbehör.Kanske kan vara intressant att kolla denna?, auktion nu på söndag
http://da.auction2000.se/auk/w.object?inC=DA&inA=20200123_1044&inO=8
Rätt ex till rätt pris är vad jag väntar påDu får hitta en fin 16570 nu @ANALOGUE. Det skulle vara roligt att ha med dig i gruppen!
Jag håller tummarna!Rätt ex till rätt pris är vad jag väntar på
Sugen på att sälja?Fredag med en Polarvit.
Jag håller tummarna!
Sant det!Väntar man på nåt gott så är det ju bara härligt
Trodde du körde bägge nu i väntan på OWG MarsNjuter av denna i två dagar till sedan blir det...
Denna i 31 dagar! #OWG March
Det gör jag faktiskt, halvdag som mjukstart haha! Igår blev det dock Swatch hela dagen.Trodde du körde bägge nu i väntan på OWG Mars
Z serie från 2007 i fint skick och tight länk, fullset och servad 2017 enligt papper (på tyska) hos dåvarande Rolex AD i Tyskland. Klockan går inom COSC.
Vad är ett rimligt pris att ge?