Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan vara för att du har under 50 inläggJag skulle lägga upp denna i tråden "Penna & Klocka" men i den tråden säger det, "du har inte rättigheter att posta här".
Någon som varför det är så?
Kan vara för att du har under 50 inlägg
Den körde en AI bildanalys och kom fram till att du mixat nationalitet i bilden. Prova en GS och en Fällkniven (görs väl i Japan?) med Pilot-pennan!Jag skulle lägga upp denna i tråden "Penna & Klocka" men i den tråden säger det, "du har inte rättigheter att posta här".
Någon som varför det är så?
Jag undrar mest var du köpt läderarmbandet på sista bildenOm någon är sugen på en fin Polar.
https://klocksnack.se/threads/nyservad-och-fin-16570-polar-med-t-25-tavla.125761/
Kul att du utökar med en 16570. Har inte testat Vanguard men bandet ser schyst ut (dock inget fan av kombon svart tavla och den blåa tonen på bandet).Någon som testat Vanguard på 16570?
Har en polar på ingång och funderar på ett blått Vanguard som sommarmod
Enig! Men min tavla är vitKul att du utökar med en 16570. Har inte testat Vanguard men bandet ser schyst ut (dock inget fan av kombon svart tavla och den blåa tonen på bandet).
Tycker rött blir riktigt coolt på en Polar!Enig! Men min tavla är vit
Dock hade inte Vanguard bild med en sådan. Här från RubberB men tycker det är lite mörkt och lite dyrt
Ja men blir lite väl för mig, och är egentligen inget fan av röd. Hade visaren varit orange hade jag kört på orange dockTycker rött blir riktigt coolt på en Polar!
Tror också att det blå bandet från Vanguard hade passat fint till Polar. Bortsett från att RubberB är dyrt så tycker jag att den mörka blåa färgen gör sig bra i kontrast till den krispigt vita tavlan.Enig! Men min tavla är vit
Dock hade inte Vanguard bild med en sådan. Här från RubberB men tycker det är lite mörkt och lite dyrt
Ja du kke har rätt! Tycker ends är snyggare på Rubber BTror också att det blå bandet från Vanguard hade passat fint till Polar. Bortsett från att RubberB är dyrt så tycker jag att den mörka blåa färgen gör sig bra i kontrast till den krispigt vita tavlan.
Håller med. Själv sugen på ett svart RubberB till min men har inte fått tummen ur. Kör Tropic så länge.Ja du kke har rätt! Tycker ends är snyggare på Rubber B
Tropic har jag en drös så tänkte testa. Finns ju blå tropic original. Det hade varit ball, men har bara svart original i 20mm. Ska dock testa för länken måste ändå in i ultraljudstvätten...Håller med. Själv sugen på ett svart RubberB till min men har inte fått tummen ur. Kör Tropic så länge.
Blått tropic original vore något! Jag har svart och grått som funkar rätt bra till den svarta tavlan. Haha ett ultraljudsbad låter som en god idé. Grattis, låter som ett riktigt trevligt köp! Vart hittade du den?Tropic har jag en drös så tänkte testa. Finns ju blå tropic original. Det hade varit ball, men har bara svart original i 20mm. Ska dock testa för länken måste ändå in i uötraljudstvätten...
Var också lite kul med svensksåld fullset
Det är tyvärr inte tritium men SEL+Lugholes
På en mindre pantbanksauktion. Vill nog egentligen ha en svart tritium men tyckte priset blev bra så kändes ok att chansa lite. Och nu känns faktiskt vit kul till sommarenBlått tropic original vore något! Jag har svart och grått som funkar rätt bra till den svarta tavlan. Haha ett ultraljudsbad låter som en god idé. Grattis, låter som ett riktigt trevligt köp! Vart hittade du den?
Kul! Snyggt fångat. Ser fram emot bilder Svårt val, valde själv svart men Polar är också schyst.På en mindre pantbanksauktion. Vill nog egentligen ha en svart tritium men tyckte priset blev bra så kändes ok att chansa lite. Och nu känns faktiskt vit kul till sommaren
Är rätt säker på vad jag vill ha. Sylvass svart med gulnat tritium. Det känns som optimala moderna sportstålklockan. Men polar blir kul ocksåKul! Snyggt fångat. Ser fram emot bilder Svårt val, valde själv svart men Polar är också schyst.
Håller med! Min hade gärna fått gulna till sig. Härligt!Är rätt säker på vad jag vill ha. Sylvass svart med gulnat tritium. Det känns som optimala moderna sportstålklockan. Men polar blir kul också
Bilder utlovas nästa vecka om posten sköter sig
Hallå, det är en grottklocka, inte fiskeklocka!Ute och kollar om strömmingen har kommit in
Haha! Kanske är därför jag inte får någon fisk, har ju fel klockaHallå, det är en grottklocka, inte fiskeklocka!