Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det ska bli spännande att se vad som kommer hända, däremot är ju dock denna tråd enbart för referensen 16570Det kanske är lugnet före stormen... 2021 känns som ett intressant år för Explorer 2:an!
Det har du helt rätt i! ;- )Ja det ska bli spännande att se vad som kommer hända, däremot är ju dock denna tråd enbart för referensen 16570
Vackert! Ser knappt använd ut.Ultramodern explorer ifrån 2009
Den har klarat sig bra faktiskt, och då är jag inte en sån person som behandlar mina klockor som om dom var gjorda av porslinVackert! Ser knappt använd ut.
Jag håller med dig, bidrar med en från arkivetDå fes vägglusen igen, postas alldeles för få bilder på denna fantastiska klocka.
Suget efter en polar börjar bli stort! Ni är välkomna att höra av er om ni har en som ni vill bli av med
Trevlig kväll
Yes, jag lovarDetta iväg ett pm om du bestämmer dig för det @Mcavennie
Behåll den till barnen, du kommer ångra dig.ohh lite sugen är man. Men barnen skulle gråta om jag sålde min. Köpte den ny 2004 så barnen är uppväxta med den. Men samtidigt suktar jag efter en 16700....
Om du tycker att en 16610 skulle vara roligare kan du hojta tillVilar i underställ efter skidåkning på förmiddagen. Funderar på att sälja min 2010...
Terrorisera på! Den var bland de finaste exemplaret jag sett!Fortsätter terrorisera tråden, P-serie. Gammal bild, dock!
Tack! Den är välbevarad helt klartTerrorisera på! Den var bland de finaste exemplaret jag sett!
Precis som du!Tack! Den är välbevarad helt klart