Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin bild!
Kan inte svara på om det går att köpa hos AD. Har du en svart och vill byta till vit tavla behöver även visare bytas om du vill ha den korrekt.Om man vill köpa en vit urtavla till en 16570, kan man köpa ny från ad? Någon som har en aning vad det kostar? Skulle någon ha en liggande så säg gärna till!
Det går att byta hos AD men minns inte vad det kostar och de har säkert höjt priset sedan jag kollade upp det. Man måste byta visare med men det brukar vara inkluderat i priset man får.Om man vill köpa en vit urtavla till en 16570, kan man köpa ny från ad? Någon som har en aning vad det kostar? Skulle någon ha en liggande så säg gärna till!
Jaha så pass, visarna misstänkte jag behöver bytas också. Är ju givet att man vill behålla gamla tavlan, tänkte mer att det kan vara kul att kunna variera lite..
:O Vad har hänt?Tråkigaste visarsättningen av dom alla...
Snyggt! Från vilket år är din Explorer?Kul med lite liv i denna tråden igen!
/J
Klockan var 12?:O Vad har hänt?
Mycket fin bild
Jag är lite dum i huvudet. Glöm detta!Klockan var 12?
Tack - den är fr 2007 (z-serie)Snyggt! Från vilket år är din Explorer?
Från gårdagen. 16570 är fortsatt favoriten med tanke på vad som presenterades igår.
Man ska nog inte förvänta sig allt för stora förändringar när det kommer till Rolex men nog hade jag trott att något lite roligare skulle hända med Exp II. Hade räckt med lite grön text för att åtminstone göra den lite speciell med tänke på vad som firades.Ja, det var väl synd att säga att det var något att höja ögonbrynen över. Nyheten alltså.
Det spelar ingen roll vad de gör, 16570 kommer alltid att vara bäst!Man ska nog inte förvänta sig allt för stora förändringar när det kommer till Rolex men nog hade jag trott att något lite roligare skulle hända med Exp II. Hade räckt med lite grön text för att åtminstone göra den lite speciell med tänke på vad som firades.
Det är bara 1655 som lockar mer och som skulle få mig att byta. Kostar dock en slant.Det spelar ingen roll vad de gör, 16570 kommer alltid att vara bäst!
Ja det håller jag med om men vill inte panta frugans vigselring.Det är bara 1655 som lockar mer och som skulle få mig att byta. Kostar dock en slant.
Bild lånad, tyvärr
Nudlar är gott annars, man får jobba med det man har. Vigselringen kan vara värd att sparaJa det håller jag med om men vill inte panta frugans vigselring.
Jag är med dig. Plånboken blev dock väldigt nöjd över det...Från gårdagen. 16570 är fortsatt favoriten med tanke på vad som presenterades igår.