S
Staafen
Guest
Man börjar ju bli sugen igen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man börjar ju bli sugen igen!
God morgon magistern, jag vet att jag är sen. Försöker lära mig huuuuur...Nu ska vi utforska drömmarnas värld!
"Just som Christoffer Columbus"
Hittade en polar, som jag tyvärr inte riktigt kom överens med och såldes. Söker alltså igen efter en polar hör av er om ni har en ni vill bli av med.Suget efter en polar börjar bli stort! Ni är välkomna att höra av er om ni har en som ni vill bli av med
Trevlig kväll
Förlåt, jag är kanske lite trög, men om du inte kommer överens med polaren, varför ska du ha en till?Hittade en polar, som jag tyvärr inte riktigt kom överens med och såldes. Söker alltså igen efter en polar hör av er om ni har en ni vill bli av med.
Du är inte trög, utan kanske lite dåligt formulerat av mig. Var ej nöjd med skicketFörlåt, jag är kanske lite trög, men om du inte kommer överens med polaren, varför ska du ha en till?
Aha, ja det är ju logisktDu är inte trög, utan kanske lite dåligt formulerat av mig. Var ej nöjd med skicket
Ett otroligt fint exemplar du har där!Sida fem känns inte OK. Nu var det ett tag sedan den såg ljuset men idag så!
Tack vännen! Dags för dig att komma tillbaka in i tråden med fina bilder. Här inne kan man som nämnts tidigare höra en vägglus fisaEtt otroligt fint exemplar du har där!
Haha det börjar bli fullt i samlingen men någon gång kommer jag tillbaka.Tack vännen! Dags för dig att komma tillbaka in i tråden med fina bilder. Här inne kan man som nämnts tidigare höra en vägglus fisa
Det hoppas jag verkligen!Haha det börjar bli fullt i samlingen men någon gång kommer jag tillbaka.
Fina bilder men lite väl rymlig grotta!Utforskat med Explorern
Respekt. Helt otroligt hur man kan vilja utsätta sig för det därFina bilder men lite väl rymlig grotta!
Man blir besatt när man börjar kolla på dessa klipp, det ena värre än det andra haha!Respekt. Helt otroligt hur man kan vilja utsätta sig för det där
Vackert att se! Beslutsångesten som slagit till igen? Tänker på din Köp&sälj-annonsUtforskat med Explorern
Helt galna. Mår fysiskt illa just nu efter att ha sett några klipp och skulle inte definera mig själv som särskilt klastrofibisk...Man blir besatt när man börjar kolla på dessa klipp, det ena värre än det andra haha!
Jag skulle aldrig utsätta mig för det där och då har jag ändå gjort en del saker i mina dagar.Helt galna. Mår fysiskt illa just nu efter att ha sett några klipp och skulle inte definera mig själv som säkert klastrofibisk...
Den är bättre på oysterIngen som har en jubilee-länk liggandes?
Det håller jag med om. Känner dock att det kan vara kul med variationDen är bättre på oyster
Tror det är dåligt/för mycket polerade klockor som saknar fasningen - men jag kan ha felEn fråga som dykt upp hos mig i jakten på min polar, är att jag har märkt att vissa bandhorn har en "extra" fasning (likt denna) samt andra har bara en kant. Någon som vet vilka år vardera varianter tillverkades, alternativt om de med bara en kant bara är "wear n tear" dvs förslitning eller rent av sämre polering?