Sugen på en 16570 igen?Någon som har en 2009 eller 2010 till salu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sugen på en 16570 igen?Någon som har en 2009 eller 2010 till salu?
Lite faktiskt men då ska det vara ett mycket fint exemplar med graverad rehaut, full set m.m.Sugen på en 16570 igen?
Det tycker jag låter som en bra idéLite faktiskt men då ska det vara ett mycket fint exemplar med graverad rehaut, full set m.m.
M serie 2008 ? Har både rehaut och det nya 3586 verket, vet dock inte med säkerhet om 2007 inte har det men har hört så.Det måste den no gjort isf. Någon har säkert bättre koll på vilket år dessa kom.
Är det rehaut som gäller nu?Någon som har en 2009 eller 2010 till salu?
Svarar "ja" på min egen fråga då jag hade missat ovan svarÄr det rehaut som gäller nu?
Egentligen spelar det ingen roll men har en 16610 med graverad rehout och tanken är att även denna skulle bli en keeper isf så då skulle det vara roligt.Är det rehaut som gäller nu?
Tycker tvärtom. Tycker det syns rätt tydligt, vilket blir rätt kladdigt runt tavlan i mitt tyckePå min är det rehaut. Vad är grejen? Smått obegripligt. Det ger mig ingenting, eftersom det inte syns om man inte aktivt sitter och kikar.
Nej det är väl ingen grej egentligen men för egen del så vore det roligt av anledningen ovan.På min är det rehaut. Vad är grejen? Smått obegripligt. Det ger mig ingenting, eftersom det inte syns om man inte aktivt sitter och kikar.
Snyggt, kul med en av varje! Helgrym klocka.Dubbelpostar! Har fått fnatt för GMT klockor. Kanske dags för en Tudor GMT härnäst?
Tackar! Får rocka vita vår/sommar och svarta höst/vinter svarta är dock fortfarande favoriten.Snyggt, kul med en av varje! Helgrym klocka.
Världsklass!Hans
Hennes
Men det är absolut inget fel att bära en damklocka, det är ju 2021.
Åh, det väcker mitt gamla begär efter en svart exp 2... Jag som trodde jag var nöjd med min polar, jag har inte riktigt medlen att skaffa en till!Dubbelpostar! Har fått fnatt för GMT klockor. Kanske dags för en Tudor GMT härnäst?
Har svårt att välja en favorit, därav skulle det vara perfekt med två. En vacker dag kanske Ove lättar på lädret men just nu får jag nöja mig med Polar. Svårslagen sommarklocka, även om jag tycker den gifter sig bra i vårat vita landskap vintertid också.Tackar! Får rocka vita vår/sommar och svarta höst/vinter svarta är dock fortfarande favoriten.
Som sagt, vit är fint och matchar bra till en ljus blus.Har svårt att välja en favorit, därav skulle det vara perfekt med två. En vacker dag kanske Ove lättar på lädret men just nu får jag nöja mig med Polar. Svårslagen sommarklocka, även om jag tycker den gifter sig bra i vårat vita landskap vintertid också.
Nej det är väl ingen grej egentligen men för egen del så vore det roligt av anledningen ovan.
Helt perfekt för mig, liten och nätt och går gärna iklädd blus.Som sagt, vit är fint och matchar bra till en ljus blus.
Hur jag väljer mina klockor ska andra skita i!Men allvarligt, väljer man ExpII efter om det är rehaut eller ej? Är det en ekonomisk grej – är de ovanligare?
Min är inte till salu. Jag har hunnit skapa mig många minnen ihop med den, så den blir kvar oavsett rehautens vara eller icke vara.
Det stämmer bättre faktiskt. Får bli polar vinter/sommar och svarta vår/höst iställetHar svårt att välja en favorit, därav skulle det vara perfekt med två. En vacker dag kanske Ove lättar på lädret men just nu får jag nöja mig med Polar. Svårslagen sommarklocka, även om jag tycker den gifter sig bra i vårat vita landskap vintertid också.
Jag tycker att Polar är grym, den passar till allt men föredrar nog den svarta själv. Hade ju båda parallellt och sålde Polaren först.Det stämmer bättre faktiskt. Får bli polar vinter/sommar och svarta vår/höst istället
Oavsett så kan du ge dig fan på att du kommer sakna din polar så fort du gjort bytetÅh, det väcker mitt gamla begär efter en svart exp 2... Jag som trodde jag var nöjd med min polar, jag har inte riktigt medlen att skaffa en till!
Borde man byta bara för att?
Hahaa, ja det är risken!Oavsett så kan du ge dig fan på att du kommer sakna din polar så fort du gjort bytet
Det var inte riktat direkt mot dig, utan en fråga om hur folk generellt gör. Rolex är speciellt, och jag är totalt novis på märket (av just denna anledningen). Det verkar som att vissa saker är bättre eller mer eftertraktat av oklar anledning. Z- och Y-serier, med rehaut och utan, med hål i bandhornen och utan. Vad jag förstår byttes lysmassa nånstans på vägen också?Hur jag väljer mina klockor ska andra skita i!
Men tanken är att den skulle vara en keeper till barnen och matchar då min 16610.
Jag gjorde inte det då iaf men man saknar ju nästan alltid det man inte har.Oavsett så kan du ge dig fan på att du kommer sakna din polar så fort du gjort bytet
Vad velig jag känner mig Jag var faktiskt ute efter en svart ursprungligen när jag ville byta min 14060M men ramlade över denna vita och blev förälskad.Jag gjorde inte det då iaf men man saknar ju nästan alltid det man inte har.
Gillar verkligen dessa äldre reklamaffischer. Någon som vet om dessa går att få tag på som poster?Hans
Hennes
Men det är absolut inget fel att bära en damklocka, det är ju 2021.