Subben ser man ju överallt så det tycker jag var ett bra valFin kombo! Velade mellan Sub och Explorer innan jag köpte Explorern.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Subben ser man ju överallt så det tycker jag var ett bra valFin kombo! Velade mellan Sub och Explorer innan jag köpte Explorern.
Jag gillar verkligen 16570 och har ägt två men jag skulle välja 16610 alla dagar i veckan.Subben ser man ju överallt så det tycker jag var ett bra val
Jag gillar verkligen 16570 och har ägt två men jag skulle välja 16610 alla dagar i veckan.
Jag gillar verkligen 16570 och har ägt två men jag skulle välja 16610 alla dagar i veckan.
Tycker om dig även om du klev över till fel sida
Detsamma!Tycker om dig även om du klev över till fel sida
Grym dinka!Grattis!
Grattis till en grym klocka!Då har man köpt sin första Rolex och det blev en Explorer II.
Tackar!Grattis till en grym klocka!
Nu måste vi ju posta originalet med, jag har ju trots allt två Omega, en kom ju till och med från dig.
Hahah fel tråd att välja sub i @Staafen
Jag känner kärleken!Hahah fel tråd att välja sub i @Staafen
Du ser, jag representerar personen till höger hela tiden och försöker sprida kärlekenNu måste vi ju posta originalet med, jag har ju trots allt två Omega, en kom ju till och med från dig.
Den är i väldigt gott förvar. ❤Du ser, jag representerar personen till höger hela tiden och försöker sprida kärleken
Edit, bilden ger en skvätt ångest men den är i ett bra hem.
Rund är också en form!Denna var ju rund och fin i kanterna eller vad säger ni?
Avslutad - Rolex Explorer II 16570 Black Dial with Certificate
Rolex Explorer II 16570 Black Dial with Certificate Rolex Explorer II reference 16570 with black dial. The watch comes with its original certificate. The certificate is dated 1998 and the watch is a U-serial which dates the year of production to 1997. It has a black tritium dial. The watch is...klocksnack.se
Jag skickade just tillbaks en klocka till Millenary då de inte berättade/själva hade sett att den var fulpolerad. Denna ser man dock tydligt på bildenDenna var ju rund och fin i kanterna eller vad säger ni?
Avslutad - Rolex Explorer II 16570 Black Dial with Certificate
Rolex Explorer II 16570 Black Dial with Certificate Rolex Explorer II reference 16570 with black dial. The watch comes with its original certificate. The certificate is dated 1998 and the watch is a U-serial which dates the year of production to 1997. It has a black tritium dial. The watch is...klocksnack.se
Nu är den inlämnad, får kostnadsförslag på mejl inom 3 veckor. Ber till rolexgudarna att jag inte kommer bli ruineradVilket jävla mörker. Tog igår kväll båten över till Gotland för lite minisemester med familjen. Jag hade inte så mycket tid mellan att jag kom hem från jobbet tills vi skulle åka mot båten men ett snabbt klockbyte hinner man såklart alltid med. Bytte ut Aqua Terran mot Polaren som fick agera semesterdinka denna gång. Då klockan ändå var ganska sent på kvällen brydde jag mig inte om att ställa den (jag menar, det är ju både GMT-visare och datum och grejer som ska ställas in så det tar ju eeevigheter) . Resan över pölen gick bra som vanligt och direkt när vi kom fram till vårat hus var det långt efter läggdags. Vaknade runt 9 imorse och börjar genast vrida upp klockan. När det sedan är dags att ställa tiden så tycker jag det går ovanligt trögt. Rätt som det är så försvinner motståndet i kronan och man hör hur kuggarna ”rappar över” utan att det händer någonting med visarna. Fuck. Skruvar in kronan igen och hoppas på att sekundvisaren fortfarande går åtminstone. Det gör den förstås INTE. Dubbelfuck. Så inte nog med att jag nu måste kosta på en nästan oanvänd klocka en dyr service, jag sitter även fast på en ö i FYRA dagar utan klocka. Vet dock inte vilket som är värst. Trippelfuck. Nåväl, ölen smakar ju i alla fall gott...
Ska du bli helt explorer 2-lös nu?Mot människobyn, självklart Polar på hamdleden
Annonsen var nästan tillbakadragen innan den blev skapad. Den ska ingenstans, vet inte vad jag fick för ryck.Ska du bli helt explorer 2-lös nu?
Ett klassiskt RI-ryck. Imorgon är den ute igen, och tillbakadragen. På måndag är den såld!Annonsen var nästan tillbakadragen innan den blev skapad. Den ska ingenstans, vet inte vad jag fick för ryck.
Men hallå där hombre Icke sa RI!Ett klassiskt RI-ryck. Imorgon är den ute igen, och tillbakadragen. På måndag är den såld!