Hahah alltså dina infallAnnonsen var nästan tillbakadragen innan den blev skapad. Den ska ingenstans, vet inte vad jag fick för ryck.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahah alltså dina infallAnnonsen var nästan tillbakadragen innan den blev skapad. Den ska ingenstans, vet inte vad jag fick för ryck.
Baklocket går ju dock att byta ut om flippardjävulen skulle sätta klorna i en, bättre att gravera in hela baksidan av boettenDet är nog dags..
Riktigt fina bilder!Äntligen kom solen, då får man passa på att utforska med utforskaren
Tack så mycket! Det är verkligen en vacker plats.Riktigt fina bilder!
Wow, svinsnyggt ju!Köpte ett insert till en annan klocka, men var tvungen att testa det på 16570: orna först.
Lite som alltid, coolt till en början men sen byter man snabbt tillbaka till originalet Kul att experimentera dock! Härliga klockor.Köpte ett insert till en annan klocka, men var tvungen att testa det på 16570: orna först.
Så är det. Tur att man bara la den på och inte gjorde en större operation. Kommer dock ske på min omegaLite som alltid, coolt till en början men sen byter man snabbt tillbaka till originalet Kul att experimentera dock! Härliga klockor.
Det var ju sådär det spekulerades hej vilt om att den nya Explorer 2an skulle se ut!Köpte ett insert till en annan klocka, men var tvungen att testa det på 16570: orna först.
Vart ju coolt ju!Köpte ett insert till en annan klocka, men var tvungen att testa det på 16570: orna först.
Bättre än väntat på svart gummi.Explorern fick sig ett rubber strap
Ja, det blev inte så tokigt ändå.Bättre än väntat på svart gummi.
Tur att du lade till "så här års".Sverige är ju ändå himla fantastiskt, så här års!
Det är inte mina ord, utan Rudolf Anderssons – men visst är det en viktig distinktion!Tur att du lade till "så här års".
Det är faktiskt perfekt att ha en sån på altanenMin kropp hanterar inte värme bra. Den här plastpoolen har varit min räddning senaste åren.
Haha, min sambo reagerade! Lika behåring på benen, likadan ring, likadan pool, ungefär samma proportioner – "när köpte du de badbyxorna?!"Det är faktiskt perfekt att ha en sån på altanen
Jag hade för mig att jag hade en liknande bild som din från förra sommaren i telefonen så när jag hittade den kände jag mig bara tvungen att lägga upp denHaha, min sambo reagerade! Lika behåring på benen, likadan ring, likadan pool, ungefär samma proportioner – "när köpte du de badbyxorna?!"