• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

-RI-

Patek
2-Faktor
Hahah alltså dina infall 😂 😂
Det är nog dags..
Screenshot_20200115_184944.jpg
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Fick nöjet att testa @Sveparn polar för ett tag sen. Needless to say blev jag positivt överraskad över hur bra den var och det är verkligen en klocka som gör sig bättre irl jmf med bilder. Efter att ha letat ett tag hittade jag ett bra exemplar men med svart tavla. Fick hjälp av @k0nkas att byta tavla. Nu sitter den fastklistrad på armen!
498A09F5-08E6-40CB-9958-26EA6A38442F.jpeg
 
Senast ändrad:

triss

Omega
2-Faktor
Ingen som har en Polar med tritium-tavla de funderar på att sälja? Har sökt ett tag men de verkar ovanliga i bra skick.
 

dempha

Rolex
2-Faktor
Haha, min sambo reagerade! Lika behåring på benen, likadan ring, likadan pool, ungefär samma proportioner – "när köpte du de badbyxorna?!" 😂
Jag hade för mig att jag hade en liknande bild som din från förra sommaren i telefonen så när jag hittade den kände jag mig bara tvungen att lägga upp den 😄
 
Topp