Första bilden är magisk!Äntligen kom solen, då får man passa på att utforska med utforskaren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Första bilden är magisk!Äntligen kom solen, då får man passa på att utforska med utforskaren
Med bezelskydd?På väg mot stranden
Perfekt ju, redo för stranden!Med bezelskydd?
Jag vill ha tillbaka min polar nuuuuuuuuNu är den inlämnad, får kostnadsförslag på mejl inom 3 veckor. Ber till rolexgudarna att jag inte kommer bli ruinerad
Inget kostnadsförslag än??Jag vill ha tillbaka min polar nuuuuuuuu
Lägger den här så längeJag vill ha tillbaka min polar nuuuuuuuu
Jo då, det räckte med en helt vanlig service för 7900:- men skulle ta upp till 5 veckor innan jag får tillbaka den nyservadInget kostnadsförslag än??
Det är ju det här jag menar, mår dåligt av att se alla fina bilder!!Lägger den här så länge
Var det priset för en fullservice? Trodde servicepriserna hade gått upp.Jo då, det räckte med en helt vanlig service för 7900:- men skulle ta upp till 5 veckor innan jag får tillbaka den nyservad
Ja precisVar det priset för en fullservice? Trodde servicepriserna hade gått upp.
Denna får ta en paus o vila till sig under sommaren. Ses snart igen…
Ruggigt fräsch 26 åring!Vi bumpar tråden med en 26åring