Yeniz
Basic
Fin! Vart hitta du den?100% opolerad då jag köpte den NOS för 3 år sedan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin! Vart hitta du den?100% opolerad då jag köpte den NOS för 3 år sedan
Vi hade en konsult inhyrd som tillförordnad chef på jobbet för några år sedan. Märkte ganska fort att han måste gilla klockor då han haft en IWC, en panna, en hublot och en subb inom loppet av en vecka. Vi började prata klockor någon vecka senare. Han visade en bild på sin riktigt grymma samling och jag frågade lite halvt på skoj om den vita Explorern var till salu då jag varit på jakt efter en sådan under en tid. Fick till svar att jag kunde få köpa den då han ångrade sig någon dag efter han köpt den och den nu legat orörd på hans vind i 10 år så det var ren och skär tur bara!Fin! Vart hitta du den?
Aha där ser man, kul historiaVi hade en konsult inhyrd som tillförordnad chef på jobbet för några år sedan. Märkte ganska fort att han måste gilla klockor då han haft en IWC, en panna, en hublot och en subb inom loppet av en vecka. Vi började prata klockor någon vecka senare. Han visade en bild på sin riktigt grymma samling och jag frågade lite halvt på skoj om den vita Explorern var till salu då jag varit på jakt efter en sådan under en tid. Fick till svar att jag kunde få köpa den då han ångrade sig någon dag efter han köpt den och den nu legat orörd på hans vind i 10 år så det var ren och skär tur bara!
Så är det. Hoppas du lyckas komma över en inom en snar framtid också!Aha där ser man, kul historia
Ibland behövs lite tur ändå! Grattis i efterskott till fyndet får jag säga.
Nej tackHar svårt att få napp på min köpes...ingen som vill släppa en vit 16570?
Finns en på Stockholms auktionsverk (auctionet) just nu och en svart på uretvintage. Den på uretvintage verkar vara i bättre skick..bara att byta tavla så är du i hamn.Har svårt att få napp på min köpes...ingen som vill släppa en vit 16570?
Här finns en i fint skick verkar det som: https://burmansurguld.se/produkt/rolex-explorer-2-ref-16570/Har svårt att få napp på min köpes...ingen som vill släppa en vit 16570?
Det verkar vara en väldigt ovanlig kaliber i det urverket, hahaHär finns en i fint skick verkar det som: https://burmansurguld.se/produkt/rolex-explorer-2-ref-16570/
Ja, en jäkla bonus om man får med hjärtat från en 216570 hahaDet verkar vara en väldigt ovanlig kaliber i det urverket, haha
Haha, fel från våran sida. Ska givetvis vara 3186 och INTE 3187.Ja, en jäkla bonus om man får med hjärtat från en 216570 haha
Givetvis?Haha, fel från våran sida. Ska givetvis vara 3186 och INTE 3187.
3185 ska det vara. Tack för det!Givetvis?
Ska vara 3185 om klockan är från 2002.
Väldigt snyggt är det men personligen trivs jag inte alls med nato…Alltid tyckt att den är bäst på nato men få verkar hålla med
Bäst vet jag inte, men otroligt bra helt klart!Alltid tyckt att den är bäst på nato men få verkar hålla med
Du har inte missat så mycket Var där när jag var 17 med klassen och ”utforskade”, men så häftigt var det faktiskt inte…Det närmsta jag kommer att explora vulkanen Teide i bakgrunden. (småbarnspappa)
Någon här som köpt visare och tavla hyfsat nyligen? Jag tänker nog specifikt på tritium i båda, de verkar kosta lite mer men jag vågar samtidigt inte lita på Chrono24 som prisbild...
Om det bara hade varit vit tavla med visare! Grymt bra pris ju!Rolex, Klocktillbehör - Varunummer 1 758 191
URTAVLA, till Rolex Oyster Perpetual Date, Explorer II (Swiss-T< 25), herrur, svart, skadad (8/10), inklusive visare (Tritium). Passar till Ref nr. 16570.www.kaplans.se
Vet att @Savagear114 sålde vit tavla och visare för ngt år sedan. Annonsen är frtf inte avslutad. Kan vara värt att kolla med honom ifall de finns kvar.Om det bara hade varit vit tavla med visare! Grymt bra pris ju!
Trevligt! Har du kvar din svarta också?Samma känsla i Sälen igår
Nej tyvärr, den byttes ut mot en twoliner sub, som tyvärr är en rätt tråkig klocka i mitt tycke..Trevligt! Har du kvar din svarta också?
Jag gillar verkligen sub också men kittlade att ha 16570-paret. Fick hem en svart idag:Nej tyvärr, den byttes ut mot en twoliner sub, som tyvärr är en rätt tråkig klocka i mitt tycke..