• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Yeniz

Breitling
100% opolerad då jag köpte den NOS för 3 år sedan :)
18E3966E-D285-49BB-B14B-306AC337633C.jpeg
45326C97-A244-4F2E-BA5F-DCC219E44ED4.jpeg
05B6D17B-6336-4697-B90F-7BF268016DDF.jpeg
45A61913-49B6-4EFD-95F5-0FF9977547B1.jpeg
536D3CC5-16E9-418D-859C-01CBC0314D03.jpeg
Fin! Vart hitta du den? :)
 

dempha

Rolex
2-Faktor
Fin! Vart hitta du den? :)
Vi hade en konsult inhyrd som tillförordnad chef på jobbet för några år sedan. Märkte ganska fort att han måste gilla klockor då han haft en IWC, en panna, en hublot och en subb inom loppet av en vecka. Vi började prata klockor någon vecka senare. Han visade en bild på sin riktigt grymma samling och jag frågade lite halvt på skoj om den vita Explorern var till salu då jag varit på jakt efter en sådan under en tid. Fick till svar att jag kunde få köpa den då han ångrade sig någon dag efter han köpt den och den nu legat orörd på hans vind i 10 år 😄 så det var ren och skär tur bara!
 

Yeniz

Breitling
Vi hade en konsult inhyrd som tillförordnad chef på jobbet för några år sedan. Märkte ganska fort att han måste gilla klockor då han haft en IWC, en panna, en hublot och en subb inom loppet av en vecka. Vi började prata klockor någon vecka senare. Han visade en bild på sin riktigt grymma samling och jag frågade lite halvt på skoj om den vita Explorern var till salu då jag varit på jakt efter en sådan under en tid. Fick till svar att jag kunde få köpa den då han ångrade sig någon dag efter han köpt den och den nu legat orörd på hans vind i 10 år 😄 så det var ren och skär tur bara!
Aha där ser man, kul historia :)
Ibland behövs lite tur ändå! Grattis i efterskott till fyndet får jag säga.
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Någon här som köpt visare och tavla hyfsat nyligen? Jag tänker nog specifikt på tritium i båda, de verkar kosta lite mer men jag vågar samtidigt inte lita på Chrono24 som prisbild...
 

Olpes

Cartier
Topp