8800:- har jag för mig att jag betalade, då är det en ”vanlig service”, behöver delar bytas ut så blir det dyrare. Servade en Datejust i vintras för blygsamma 16300:-Väntetiden kan jag leva med. Vad tar Krons för en service?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
8800:- har jag för mig att jag betalade, då är det en ”vanlig service”, behöver delar bytas ut så blir det dyrare. Servade en Datejust i vintras för blygsamma 16300:-Väntetiden kan jag leva med. Vad tar Krons för en service?
Det kostar om det smakar! Någon som har några fina erfarenheter av att serva en 16570 i Göteborg?8800:- har jag för mig att jag betalade, då är det en ”vanlig service”, behöver delar bytas ut så blir det dyrare. Servade en Datejust i vintras för blygsamma 16300:-
Den var lite småsur faktiskt, var dessutom pappaledig så det var inte så att jag badade i pengar precis…Det kostar om det smakar! Någon som har några fina erfarenheter av att serva en 16570 i Göteborg?
Det kostar om det smakar! Någon som har några fina erfarenheter av att serva en 16570 i Göteborg?
Saftigt. Finns det något billigare alternativ i Stockholm?8800:- har jag för mig att jag betalade, då är det en ”vanlig service”, behöver delar bytas ut så blir det dyrare. Servade en Datejust i vintras för blygsamma 16300:-
Tack. Har också servat hos dem. Det gick ju faktiskt fint men var lite pricy sist så är lite nyfiken på att se vad mer som finns… sen är det väl i mångt och mycket bara att acceptera prisernaServade min dåvarande 16570 på Bergströms i GBG för 2-3 år sedan. Inga konstigheter. Tror det landade runt 7000 typ. 4-6 v tog det om jag inte minns fel… Ingen polering såklart med två utbytta delar. Helt enligt spec i min värld.
Inte hos AD tyvärr, min är inne nu också och med glasbyte landade det på 10350…Saftigt. Finns det något billigare alternativ i Stockholm?
Tycker det absolut är värt det, i synnerhet om man har en klocka som saknar cert. Då får man ju service cert, som åtminstone jag värderar lika högt som original cert, när det kommer till äkthetsbevis.Inte hos AD tyvärr, min är inne nu också och med glasbyte landade det på 10350…
Ja min är iofs fullset men vill ändå att de ska göras på rätt ställe. Och service-cert är ju lite som Pokémon, gotta catch em all!Tycker det absolut är värt det, i synnerhet om man har en klocka som saknar cert. Då får man ju service cert, som åtminstone jag värderar lika högt som original cert, när det kommer till äkthetsbevis.
Aj, dyrt. Men det är väl inte mycket att göra åt. Det viktiga är ju att jobbet blir bra gjort. Ska lämna in min i veckan.Inte hos AD tyvärr, min är inne nu också och med glasbyte landade det på 10350…
Riktigt fin! Även om jag älskar länken på min Explorer II så var den där kombon jäkligt snygg!
Jo länken är nog bäst ändå. Men det här bandet var riktigt trevligt. NOS antilop i rätt färg. Ganska anspråkslöst, men det får inte bli för ”italienskt” för mig, då ser det konstlat ut. Jag tyckte det kändes väldigt mycket ”pappaklocka” med bandet på vad nu det betyder.Riktigt fin! Även om jag älskar länken på min Explorer II så var den där kombon jäkligt snygg!
Klockorna fortsätter uppåt precis som andra modeller så 115 är nog inte så orimligt som man tror idag sjukt nog
Försommarkväll, försommarlår, sommarskjorta, sommarklocka m sommargummi..
En 16570 på köp och sälj nu - säkerligen ett fint ex - men 115’? Är det där man hamnar idag?
3186 urverket som testades i 16570 precis innan referensen upphörde brukar gå för ett högre pris.
Försommarkväll, försommarlår, sommarskjorta, sommarklocka m sommargummi..
En 16570 på köp och sälj nu - säkerligen ett fint ex - men 115’? Är det där man hamnar idag?
Det är troligen därför den är osåld också.Det är jag medveten om - men även med detta premium i beaktande är 115’ mer än jag trodde dessa gick för.
Känns som att en sån där behöver smyga sig ner i lådan!Trots en massa krångel med inställt flyg o få en hotell natt av SAS mm… så är jag nöjd för fick ju hämta hem godingen från service
Det tycker jag!Känns som att en sån där behöver smyga sig ner i lådan!
Det tycker jag verkligen (men min får du inte köpa )Känns som att en sån där behöver smyga sig ner i lådan!
Juste, kanske ska tillägga det. Inte min hellerDet tycker jag verkligen (men min får du inte köpa )
Det tycker jag!
Det tycker jag verkligen (men min får du inte köpa )