• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

A2E6C948-59F0-4EAF-8763-0B1CD0825787.jpeg

Äsch då du måste ju använda den. Det är ju en toolwatch!
Stämmer bra det! Anledningen till att jag inte använder den är för att jag gått å blivit lite OWG med min OP36. Inte OWG ur samlarperspektiv utan när det kommer till användandet. Men också fullt medveten om att det kan komma ändras så vågar inte gå all-out och sälja av i jakten på att bli en riktig OWG. Det känns som en utopi :hilarious:

Trevliga bilder förövrigt!

Det är så intressant när det kommer till Polar. Ena stunden ser man bara Polar och alla ska ha en och den andra stunden ligger det 2-3st på Köp/Sälj som inte blir sålda. Det måste ju vara Rolex periodarklocka nummer uno. 😄

Jag har haft båda och gillar Polar men föredrar den svarta.

Det är så intressant när det kommer till Polar. Ena stunden ser man bara Polar och alla ska ha en och den andra stunden ligger det 2-3st på Köp/Sälj som inte blir sålda. Det måste ju vara Rolex periodarklocka nummer uno. 😄

Har gjort samma konstaterande, ffa går populariteten i taket inför sommaren. Har också haft båda tavlorna, även av 216570 men Polar vinner stort... Mysigt med ngn vitt men ffa så tycker jag den svarta är svår att avläsa, kan förvisso vara kopplat till ålder och syn 😉

Jag känner lite samma. När är det köpläge för en vit 🤔 Kommer alla dumpa sina på k&s när snöbilderna på instagram är avklarade?

Jag har en köpes annons ute och fått erbjudande om 4 stk vita, men inte en enda svart än. Hade varit mycket bättre om folk började sälja sina svarta istället nu som jag vill köpa en 16570 🙃

Tillbaka
Topp