Samma här. Man kände lite KS-patriotism!J-vlar vad kul! Helt rätt förtjänat!
Adrian är min favorit av alla Youtubers, därav lite extra exalterad för din skull
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här. Man kände lite KS-patriotism!J-vlar vad kul! Helt rätt förtjänat!
Adrian är min favorit av alla Youtubers, därav lite extra exalterad för din skull
Mäktigt!!
Klockren bild!
Mycket fräsch 31 åring dessutom!Semester mf’s med denna 31-åring
Först och främst, båda är helt fantastiska klockor. Har ägt båda färgerna i flera omgångar, -(även samtidigt) mest för att byta färg, men också för att uppgradera skick. I ditt fall hade jag gått på vit, just för att komplettera med din exp1. Tycker även att man får mer nyanser i den vita tavlan, där skuggorna leker fint i tavlan, något jag faktiskt saknade i den svarta. Nu kompletterar jag själv den vita med en twoliner sub, därav svårt för min egen del att motivera svart. Vit har nu fått stanna längre än någon annan klocka i min lilla samling, och den blir kvar ett tag tillGår i tankar runt en 16570. Gillar både den svarta och den vita. Har redan en Exp1, tror att den vita skulle komplettera den bäst samtidigt som den svarta kanske är mest mångsidig(?).
Ni som har båda hur upplever ni att polar vs svart kompletterar Exp 1?
Ska även tillägga att när det kommer till mångsidighet gällande band, så vinner den svarta överlägset. Tycker nämligen att den vita endast funkar på länk, dvs original oyster samt jubilee. (vet att många av vännerna i denna tråd ej håller med ) Polar på jubilee är nog den överlägsna vinnaren.Först och främst, båda är helt fantastiska klockor. Har ägt båda färgerna i flera omgångar, -(även samtidigt) mest för att byta färg, men också för att uppgradera skick. I ditt fall hade jag gått på vit, just för att komplettera med din exp1. Tycker även att man får mer nyanser i den vita tavlan, där skuggorna leker fint i tavlan, något jag faktiskt saknade i den svarta. Nu kompletterar jag själv den vita med en twoliner sub, därav svårt för min egen del att motivera svart. Vit har nu fått stanna längre än någon annan klocka i min lilla samling, och den blir kvar ett tag till
Intressant att köra den på jubilee.Ska även tillägga att när det kommer till mångsidighet gällande band, så vinner den svarta överlägset. Tycker nämligen att den vita endast funkar på länk, dvs original oyster samt jubilee. (vet att många av vännerna i denna tråd ej håller med ) Polar på jubilee är nog den överlägsna vinnaren.
Jubilee funkar väldigt bra på den svarta också. Nedan på min gamla svartaIntressant att köra den på jubilee.
Något som tilltalar med den svarta är ju den röda GMT visaren mot den svarta tavlan.
Jag röstar för vit. Är ett perfekt komplement till Exp1. Det är nog enda klockan som jag ångrar att jag sålde. Krispig både på vintern och sommarenGår i tankar runt en 16570. Gillar både den svarta och den vita. Har redan en Exp1, tror att den vita skulle komplettera den bäst samtidigt som den svarta kanske är mest mångsidig(?).
Mycket nöjd med mina. 1:an mer dressad, 2:an ett sportigt alernativ. Båda flyger under radarn vilket jag gillar.Går i tankar runt en 16570. Gillar både den svarta och den vita. Har redan en Exp1, tror att den vita skulle komplettera den bäst samtidigt som den svarta kanske är mest mångsidig(?).
Jag har haft båda och för mig är vit givet. Svarta var inget speciellt alls för min del så den lämnade ganska fort. Vita funkar hela tiden och på mängder av band!Går i tankar runt en 16570. Gillar både den svarta och den vita. Har redan en Exp1, tror att den vita skulle komplettera den bäst samtidigt som den svarta kanske är mest mångsidig(?).
Tänkte faktiskt pinga dig i mitt påstående att den vita endast funkar på länk dina bilder med jubilee på ärJag har haft båda och för mig är vit givet. Svarta var inget speciellt alls för min del så den lämnade ganska fort. Vita funkar hela tiden och på mängder av band!
Såg en vit polar på en herre i Venedig och måste säga att den såg super nice ut.Jag har haft båda och för mig är vit givet. Svarta var inget speciellt alls för min del så den lämnade ganska fort. Vita funkar hela tiden och på mängder av band!
Polar över YM alla dagarTack! Grymma tips! Har fluktat lite på en Yacht Master också men det lutar mest mot en polar dial. Nu återstår bara jakten.
Då var saken klar då. Då ska det bara letas och bestämma mig för vilken.........Sitter också på hipsterduon. Kompletterar varandra perfekt.
Gillar YM starkt, men den kommer att ha sina begränsningar.Polar över YM alla dagar