• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

I Cascais utanför Lissabon. Självklart är Polaren med (pun intended)

20230505_121012-01.jpeg
Har så rolig att "explore" Cascais :D
 
Haha alltså första gången jag såg en explorer 2 tyckte jag att det var ett skämt och att man måste vara bra dum ifall man köpte en sån ful klocka. Några år senare sitter jag här och tänker "fan den är rätt snygg ändå" xD
 
Efter långa nätter trånandes och längtandes så kan man äntligen posta här.
Första dagen på smekmånaden men den levererar bra mycket bättre än jag kunnat tro. Den enda andra som ger samma känsla är min Explorer.
Rock-1.jpeg
Grattis till klockan, ser riktigt fin ut. Jag var lite småsugen på den men vill ha en Sub först innan man kompletterar med denna.
 
Grattis till klockan, ser riktigt fin ut. Jag var lite småsugen på den men vill ha en Sub först innan man kompletterar med denna.
Ja en fem-siffrig sub skulle sitta riktigt fint. För egen del är jag lite trött på dykare just nu och en äldre Explorer II har alltid varit en av de grail klockorna som jag varit ute efter. Grymt komplement till Explorern.
 
Haha alltså första gången jag såg en explorer 2 tyckte jag att det var ett skämt och att man måste vara bra dum ifall man köpte en sån ful klocka. Några år senare sitter jag här och tänker "fan den är rätt snygg ändå" xD
Jag var nästan lika förvirrad som dig (dvs att jag var ointresserad, men inte ansåg den vara ful/skämt) , tills jag testade en 16570 polar och blev helt såld.
 
Tillbaka
Topp