Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt också.Perlååån..!
Skönt när det är varmt. Blir inte så klibbigt...
Grattis! Ser ut att vara ett riktigt fint ex. Serie?Nu får jag posta här
Grattis! Ser riktigt läcker utNu får jag posta här
Tack! Ingen aning faktiskt, försökte googla nu men hittade ingen info... Den är från -95/96 med t<25 tavla, möjligen någon som kan hjälpa mig?Grattis! Ser ut att vara ett riktigt fint ex. Serie?
Ville bara vet hur gammal den är och det visste du ju.Tack! Ingen aning faktiskt, försökte googla nu men hittade ingen info... Den är från -95/96 med t<25 tavla, möjligen någon som kan hjälpa mig?
Jaha, tänkte om du menade P-serie eller såVille bara vet hur gammal den är och det visste du ju.
Mycket fin, grattis!Nu får jag posta här
Borde vara en W eller T serie. Plocka bort länken så ser du serienumret mellan luggarna kl 6.Tack! Ingen aning faktiskt, försökte googla nu men hittade ingen info... Den är från -95/96 med t<25 tavla, möjligen någon som kan hjälpa mig?
Riktigt snyggt! Vart är det ifrån?På läder idag.
Det heter Herzog Vintage Horse. Minns inte var jag köpte det ifrån. Det är riktigt skönt, stabilt och ganska tjockt - 2,5mm vid spetsen / 4,5mm vid klockan.Riktigt snyggt! Vart är det ifrån?
Ser bra ut! Klockan passar tusan på allt material...På läder idag.
Grymt, tack! Får bli att beställa hem en, var ruggigt fint.Det heter Herzog Vintage Horse. Minns inte var jag köpte det ifrån. Det är riktigt skönt, stabilt och ganska tjockt - 2,5mm vid spetsen / 4,5mm vid klockan.
Riktigt grymt! Är så nöjd med min men ett sådant armband kanske man skulle skaffa sig.På läder idag.
Tack! Den är från -94Riktigt fin. Från vilket år är den?
Schysst duo! Men min OCD klarar inte att en sådan symmetrisk duo inte visar samma tid. Blir att korka upp whiskyn och bedöva sig ikväll
Schysst duo! Men min OCD klarar inte att en sådan symmetrisk duo inte visar samma tid. Blir att korka upp whiskyn och bedöva sig ikväll
Ursäkten accepterad! Whiskyn smakade braHe he. Sorry
Trevligt, är tanken att du skall behålla båda?
Har du skaffat en svart nu också?
Trevligt, är tanken att du skall behålla båda?
Har du skaffat en svart nu också?