Kim
Silver
Så mellan 2000-03 låter som årgångar att leta efterLug: 03, sel: 00
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så mellan 2000-03 låter som årgångar att leta efterLug: 03, sel: 00
Så mellan 2000-03 låter som årgångar att leta efter
Absolut! Är dock ny här på forumet så måste vara aktiv ett tag till för att kunna lägga ut i köp och sälj Därför tänkte jag att det kunde vara bra att börja reka lite i denna tråd. Men tack för snabbt svar!Hej Buddy,
Jag skulle börja med att lägga ut en annons under "Handla-köpes" här på forumet. Om du sedan inte får något napp den vägen så kan det vara idé att kika på chrono24 och kanske stämma av säljare och objekt med andra här på KS.
-Yoko
Finns en på hqmilton tror jag!Halloj! Har under en lång tid varit på jakt efter nytt och har efter jämförelser mellan olika tillverkare och modeller kommit fram till att det givetvis är en 16570a med svart urtavla som jag ska ha. Problemet nu är bara att få tag i en efter mina preferenser... Min fråga nu är därför vad tror ni om chanserna att få tag i en full set med 3186-urverket i bra skick? Kanske till och med är någon som har en till salu? Har tittat runt lite i historiken på köp och sälj och har sett att det har dykt upp några fina objekt lite då och då, men nu verkar det vara dött på den fronten. Börjar överväga möjligheterna att köpa från Chrono24 men känns inte helt rätt för mig då jag gärna vill få till en affär face to face
Väl mött!
//Buddy
http://www.hqmilton.com/watches/2009-rolex-explorer-ii-16570-box-and-papers-with-3186-movement1Halloj! Har under en lång tid varit på jakt efter nytt och har efter jämförelser mellan olika tillverkare och modeller kommit fram till att det givetvis är en 16570a med svart urtavla som jag ska ha. Problemet nu är bara att få tag i en efter mina preferenser... Min fråga nu är därför vad tror ni om chanserna att få tag i en full set med 3186-urverket i bra skick? Kanske till och med är någon som har en till salu? Har tittat runt lite i historiken på köp och sälj och har sett att det har dykt upp några fina objekt lite då och då, men nu verkar det vara dött på den fronten. Börjar överväga möjligheterna att köpa från Chrono24 men känns inte helt rätt för mig då jag gärna vill få till en affär face to face
Väl mött!
//Buddy
54 000 SEK + moms...
Grymt, välkommenKul att kunna joina den här tråden. U-serie -97. Väldigt nöjd.
Älskar den på nato. synnerhet beige, khaki, grön... har perfekt NATO. Bara klockan som saknas
Testar nato idag.
Hittade själv, vet inte riktigt vad jag tyckerIngen som har en bild på svart 2:a med grönt Nato? För feg för att testa själv
Flyger som satan! Riktigt tooligt och tufft ger en skön militärkänsla!Hittade själv, vet inte riktigt vad jag tycker
Tycker det fungerar riktigt bra! Är det ett Zulu?Hittade själv, vet inte riktigt vad jag tycker
Jo!Vet inte om jag har postat dessa bilder innan men jag körade min vita på Rubber B för en tid sedan.
Vet faktiskt inte, är inte så kunnig i skillnadernaTycker det fungerar riktigt bra! Är det ett Zulu?
HelsköntHittade själv, vet inte riktigt vad jag tycker
Då tåls det att se igen