Nää, sorrySäljsugen, med tanke på att de inte används?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nää, sorrySäljsugen, med tanke på att de inte används?
Nää, sorry
Förlåt för att jag är svår
Haha, inga problem.Förlåt för att jag är svår
håller med, ni som tvekar......gör det inte!!!Det har sagt förut men detta är den ultimata klockan. Tänkte visa lite inspirationsbilder för er som velar.
På Bond Nato
På rubberB (svart)
På Vintige mockaband
På grått Nato
På länk...
Så jäkla het, passar till allt...
Happy hunting
Har du lite fler bilder när den sitter på RubberB? Funderar på att skaffa det till minDet har sagt förut men detta är den ultimata klockan. Tänkte visa lite inspirationsbilder för er som velar.
På Bond Nato
På rubberB (svart)
På Vintige mockaband
På grått Nato
På länk...
Happy hunting
Det har sagt förut men detta är den ultimata klockan. Tänkte visa lite inspirationsbilder för er som velar.
På Bond Nato
På rubberB (svart)
På Vintige mockaband
På grått Nato
På länk...
Happy hunting
Ska försöka ladda upp en video på rubberB. Jag personligen tycker rubberB på lite hårda. Är det någon som testat Everest gummi?Har du lite fler bilder när den sitter på RubberB? Funderar på att skaffa det till min
Ingen expertis men den ser bra ut, länken verkar tajt. Årsmodell?Är på jakt efter min första Rolex och har siktat in mig på en 16570..
Hur tycker expertisen denna ser ut?
Ingen expertis men den ser bra ut, länken verkar tajt. Årsmodell?
Pris? Jag tycker den ser fin ut, poleringen är svår att avgöra tycker det är mycket fingeravtryck på denÅrsmodell 2000
Absolut! Har ingen panik att köpa...
Är det jag har räknat med också...Gällande pris så har dom börjat smyga sig uppåt lite den senaste tiden. Man får gå en liten bit över 40 för ett fint ex
Ah min gamla klocka och RubberB ultimata klockan på MaldivernaDet har sagt förut men detta är den ultimata klockan. Tänkte visa lite inspirationsbilder för er som velar.
På Bond Nato
På rubberB (svart)
På Vintige mockaband
På grått Nato
På länk...
Happy hunting
Den finns kvar... köpte du den här?Ah min gamla klocka och RubberB ultimata klockan på Maldiverna
Härligt att se att den gick till någon på KS
Har du lite fler bilder när den sitter på RubberB? Funderar på att skaffa det till min
Den finns kvar... köpte du den här?
Gratulerar till ett riktigt toppenexemplarNu får jag äntligen posta här!
Nos, nästan! Grattis, nu har du en vän i mååånga år
Nyservad o polerad via Bergströms ur GBG. Oerhört nöjd med resultatet!
God fortsättning alla!