Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Faimej hängde på låset 0800
TackarGrattis!
Tack!Grattis till en fantastisk klocka.
Inte särskilt, nya 3186 motorn och rehault. Är den i fint skick rätt ok, där ligger dom i a f på c24. Lite prutmån kanske?https://m.blocket.se/stockholm/Rolex_Explorer_II__Polar__med_3186_verk_70059643.htm?ca=11&w=3
Ser ut att vara i synnerligen gott skick men något pricy?
Ja det stämmer nog när man kollar runt! Ser ut att vara i riktigt fint skick också Något för den som är sugen iaf! Tänkte bara tipsa här i trådenInte särskilt, nya 3186 motorn och rehault. Är den i fint skick rätt ok, där ligger dom i a f på c24. Lite prutmån kanske?
Inte särskilt, nya 3186 motorn och rehault. Är den i fint skick rätt ok, där ligger dom i a f på c24. Lite prutmån kanske?
Varför skulle man köpa en 16570 för 216570-pengar? Kan ju fatta 16550 med vacker creme-patina, men en kritvit 16570?Ja det stämmer nog när man kollar runt! Ser ut att vara i riktigt fint skick också Något för den som är sugen iaf! Tänkte bara tipsa här i tråden
Ganska ovanlig med det urverket har jag för mig, så handlar väl om det. Tycker förövrigt att 216570 är en av de fulaste sett till prisetVarför skulle man köpa en 16570 för 216570-pengar? Kan ju fatta 16550 med vacker creme-patina, men en kritvit 16570?
Tycker bägge de äldre referenserna du räknade upp är schyssta och åtminstone en av dom kommer inhandlas vid tillfälle! Om jag skulle få tag i en kritvit i prima skick då så hade jag nog slagit till!Varför skulle man köpa en 16570 för 216570-pengar? Kan ju fatta 16550 med vacker creme-patina, men en kritvit 16570?
2011 gick den sista ut ur fabriken. 2000 kom sel.Hej
När slutade man tillverka 16570?
Det är klart han gör.
Man kan samla utan att använda.Min har sabbat klocksamlandet, det är bara henne jag bär nu för tiden
Ja, men det är ju inte samma sak, klockorna ska ju användas.Man kan samla utan att använda.
Äsch. Jag har tre klockor jag inte använder. Jag tycker de är fina och passar i min klocklåda baraJa, men det är ju inte samma sak, klockorna ska ju användas.
Är en av dem en vit Seikokoronograf?Äsch. Jag har tre klockor jag inte använder. Jag tycker de är fina och passar i min klocklåda bara
Två av dom är Seikokronogafer. En vittavlad och en silvertavlad.Är en av dem en vit Seikokoronograf?
Säljsugen, med tanke på att de inte används?Två av dom är Seikokronogafer. En vittavlad och en silvertavlad.