Någon som sitter på bild på vit tavla med svart rubberB? Vore tacksam för bild
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får för mig att @vaniljglass lade upp en sådan bildNågon som sitter på bild på vit tavla med svart rubberB? Vore tacksam för bild
Någon som sitter på bild på vit tavla med svart rubberB? Vore tacksam för bild
Tackar! Ja gummi direkt mot boett är inte så jätte snyggt på rollar förutom på de senare lite kraftigare casen och maxicasen.
Både klocka och gummit är sålt. Tycker den är bäst på länk.
Jäkligt snyggt, men känns som att det enkelt kan se smutsigt ut på grund av färgen? Kan vara ute och cykla dock.
Förstår, då kan det mycket väl bli nästa inköp för min del!Inte varit några problem för mig, bara att bada och skrubba lite
Riktigt snyggt. Själv varit sugen på att göra likadant. Måste bara införskaffa en jubileelänk förstKorspostar denna från en annan tråd då jag tycker den är värd att visas igen.
Jag för mig att plocka bandet från min Dj och se hur det skulle passa, ganska snyggt i mina ögon dock var passformen inte helt 100, vad säger folket?
Gillar utseendet men här inte helt såld på passformen tyvärr.Riktigt snyggt. Själv varit sugen på att göra likadant. Måste bara införskaffa en jubileelänk först
Håller med men ska finnas rätt ändlänkar. Tror @Johnne har koll på vilka! Han körde jubilee på sin svarta exp2 om jag inte missminner migGillar utseendet men här inte helt såld på passformen tyvärr.
Man kanske hade kunnat fixa andra ändlänkar som satt mycket bättre.
Jo, tror dock inte det var ett superjubilee, utan ett äldre.Håller med men ska finnas rätt ändlänkar. Tror @Johnne har koll på vilka! Han körde jubilee på sin svarta exp2 om jag inte missminner mig
Såg detta nu! Fan blir ju helt ok! As good as it gets!Korspostar denna från en annan tråd då jag tycker den är värd att visas igen.
Jag fick för mig att plocka bandet från min Dj och se hur det skulle passa, ganska snyggt i mina ögon dock var passformen inte helt 100, vad säger folket?
Hur är glappet mellan boett och ändlänkar på din?Såg detta nu! Fan blir ju helt ok! As good as it gets!
Det sitter riktigt bra, ska fixa bild vid tillfälleHur är glappet mellan boett och ändlänkar på din?
Jag tycker det är bra att det inte sitter helt centrerat efter som loggan står ut lite och hade fått allt "stryk" vid deskdivingen då.Finns det halv ändlänk till 78790A? Hade gärna velat få spännet mer centrerat, alltså kortat mer på sidan vid klockan 6.
Jag tycker det är bra att det inte sitter helt centrerat efter som loggan står ut lite och hade fått allt "stryk" vid deskdivingen då.
Jag har själv bytt en länk till en 1.5 vilket ger dig en extra halva, kostar typ 500kr tror jag.
Jag läste inte ditt första meddelande riktigt och trodde vi var i en annan trådMen det är inte sista länkbiten som blir halv mot spännet då? jag har ju alla extra bitar borttagna nu så hade velat ha ändänkbiten jag skulle haft halv.
Grönt ISOfrane.Skulle vilja ha ett svart gummi till min expy.
Liknande Tudor Pelagos gummi och rubberb. Finns det något liknande dem som inte fäster direkt mot boett utan är raka?
Det introducerades i början av 00-talet. Vissa har det, andra inte med andra ord.Är det någon som har koll på om 16570 ska ha den graverade rolex-kronan i glaset vid klockan 6? Läst lite olika och jag tycker det verkar helt omöjligt att se den om den finns där
Sen kan ju många ha fått utbytta glas som saknar den också.Det introducerades i början av 00-talet. Vissa har det, andra inte med andra ord.
Riktigt snyggt!Korspostar denna från en annan tråd då jag tycker den är värd att visas igen.
Jag fick för mig att plocka bandet från min Dj och se hur det skulle passa, ganska snyggt i mina ögon dock var passformen inte helt 100, vad säger folket?
Det introducerades i början av 00-talet. Vissa har det, andra inte med andra ord.
Jadå.Ok men då bör ju åtminstone alla därefter ha det om de inte fått bytt glas då..
Någon som lyckats se sin med den vita urtavlan?