Dags för en Polarvit igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Super jubilee är underbart till de flesta klockornaRiktigt bra på jubilee Kanske man skulle skaffa ett..
Saknar min gamla ibland.
Jo jag tyckte det gjorde sig bra. Såg inget vidare ut på 216570 dock.
Blir lite för stor boett,Överväger själv att bestycka min 16570 med jubilee men är inte riktigt där ännu. Angående 216570, tyckte du att den var för ”biffig” för jubilee eller..?
Man måste alltid ha en super jubilee liggandes hemmaVar riktigt snyggt.. Har inte sett det tidigare...
Det har du kanske rätt i. Tog bara av länken och la den emot, tyckte inte det såg något vidare ut iaf.216570 har väl 21mm-luggar och mig veterligen finns inget Rolex-jubilee på 21mm?
Eller DJ41 kanske har 21?
Oj så snygg Årsmodell?Rätt så mysigt i t-banan igår...
Tack ja den är en orörd liten godbit. 1991 är den ifrån.Oj så snygg Årsmodell?
Tack ja den är en orörd liten godbit. 1991 är den ifrån.
Alltså orörd kan ju iof misstolkas. Den är till synes opolerad och välanvänd, precis som jag gillar det.Så vacker och svår att hitta orörda. Precis en sådan letar jag efter. Inte till salu inom snar framtid möjligtvis?
Alltså allt är ju i stort sett till salu. Jag byter ju klockor oftare än jeans iaf. Men det är inget fyndpris med denna tavla plus den är nyservad med nästan 2 års rolex-garanti. Pma mig vettja, kan inte lova nåt men diskutera kan man alltid.Så vacker och svår att hitta orörda. Precis en sådan letar jag efter. Inte till salu inom snar framtid möjligtvis?
Saknar min gamla ibland.
Jag som typ bestämt mig för att sälja min...Bra ljus i bilen
Jag som typ bestämt mig för att sälja min...
När man ser den sådär så tar man tillbaka alla onda tankar.
Den är verkligen fin!
GrattisJag fick feeling och körde Expy idag för första gången sen i somras typ.
Inte helt fel!
Bra där! Känns som alldeles för länge sedan! Den där förtjänar att bäras oftare!Jag fick feeling och körde Expy idag för första gången sen i somras typ.
Inte helt fel!
Äntligen kan jag posta i denna tråden!
Alltid velat ha en Explorer 2 eller sub och velat mellan dom två..haft några datejust 4siffrig ref men inte hittat rätt...köpte denna för en vecka sen och första gången på riktigt jag hittat rätt (även om man känt så varje ggr man köpt en ny och de är ju ett par ggr ) har testat omega,rolex,ploprof,panerai mm mm men tror ta mig f... denna stannar ett tag. Har varit med mig i jobbet och tror den trivts bra med målar yrket trevlig helg på er
Storleken är verkligen perfekt för en owg (förutom ett par stycken andra man måste rotera på)Grattis till er båda!
Tackar!!Grattis till er båda!
Hahaha. Självklart! Håller med. Min har suttit på sen jag köpte den. Så bra!Storleken är verkligen perfekt för en owg (förutom ett par stycken andra man måste rotera på)
Grattis! Ser härlig ut!Igår kom den och är så nöjd