• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

En tråd tillägnad Rolex explorer II (16570)

Dags för en Polarvit igen:)

IMG_0389.jpeg

Så vacker och svår att hitta orörda. Precis en sådan letar jag efter. Inte till salu inom snar framtid möjligtvis?
Alltså allt är ju i stort sett till salu. Jag byter ju klockor oftare än jeans iaf. Men det är inget fyndpris med denna tavla plus den är nyservad med nästan 2 års rolex-garanti. Pma mig vettja, kan inte lova nåt men diskutera kan man alltid. ;)

Alltid velat ha en Explorer 2 eller sub och velat mellan dom två..haft några datejust 4siffrig ref men inte hittat rätt...köpte denna för en vecka sen och första gången på riktigt jag hittat rätt (även om man känt så varje ggr man köpt en ny och de är ju ett par ggr ) har testat omega,rolex,ploprof,panerai mm mm men tror ta mig f... denna stannar ett tag. Har varit med mig i jobbet och tror den trivts bra med målar yrket ;) trevlig helg på er :)

77A44674-4172-4C23-A604-652FCECF9230.jpeg

Grattis till er båda!
40CA4FCB-7456-42FF-BA7E-8892F9BEA3A0.jpeg
Äntligen kan jag posta i denna tråden! :)

Alltid velat ha en Explorer 2 eller sub och velat mellan dom två..haft några datejust 4siffrig ref men inte hittat rätt...köpte denna för en vecka sen och första gången på riktigt jag hittat rätt (även om man känt så varje ggr man köpt en ny och de är ju ett par ggr ) har testat omega,rolex,ploprof,panerai mm mm men tror ta mig f... denna stannar ett tag. Har varit med mig i jobbet och tror den trivts bra med målar yrket ;) trevlig helg på er :)

77A44674-4172-4C23-A604-652FCECF9230.jpeg

Tillbaka
Topp