Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
blir lite sugen att byta tavla på min, svart är rätt snyggt.Testar på Tropic. Flyger väl ganska ok?
Då måste du byta visare oxå? Vore kul att ha en annan tavla och visare för att variera, någon uppfattning om vad det kan tänkas gå på? Sugen på Rubber B. Tropicbandet är egentligen tänkt till en vintagedykare som kommer dyka upp nästa vecka. Vad får man betala för ett Rubber B idag?blir lite sugen att byta tavla på min, svart är rätt snyggt.
Körde min på RubberB, var riktigt bra, tycker din flyger bra.
Jag har en uppsättning med svart tavla och visare som ingick i köpet.Då måste du byta visare oxå? Vore kul att ha en annan tavla och visare för att variera, någon uppfattning om vad det kan tänkas gå på? Sugen på Rubber B. Tropicbandet är egentligen tänkt till en vintagedykare som kommer dyka upp nästa vecka. Vad får man betala för ett Rubber B idag?
lite bilder, hade varit snyggare med svart tavla när man körde rubberb.Då måste du byta visare oxå? Vore kul att ha en annan tavla och visare för att variera, någon uppfattning om vad det kan tänkas gå på? Sugen på Rubber B. Tropicbandet är egentligen tänkt till en vintagedykare som kommer dyka upp nästa vecka. Vad får man betala för ett Rubber B idag?
Vad kul! Låter rimligt. Ska prova Rubber B till våren.Jag har en uppsättning med svart tavla och visare som ingick i köpet.
Bara byte tror jag går på 1-2K, ska du köpa tavla och byta så går det nog på 4-5K (är vad jag hört iaf).
jag har rubber b med tang buckle, nya är de ganska dyra 240$, begagnat ligger de väl på 1-1.5K
Håller med!lite bilder, hade varit snyggare med svart tavla när man körde rubberb.
https://klocksnack.se/threads/en-tråd-tillägnad-rolex-explorer-ii-16570.42098/page-61#post-2316500
Se där ja!Tillbaks med oanvänd Explorer ll, 16570 M-serie
Lämna henne inte nu. Gjort samma resa, nu en keeper.Även jag njuter av en polar igen (för tredje gången hehe). Så jävla bra!
Lämna henne inte nu. Gjort samma resa, nu en keeper.
Min fr -91Samma här Den ultimata Sommarklockan, men funkar i alla årstider
Oj, den där var rätt skarp!Tillbaks med oanvänd Explorer ll, 16570 M-serie
Slängde på ett blått canvas. Helt ok men tog ungefär 5 min så fick länken åka på igen.
Alla innan Y-serie har lugholes, som är sista serien med lugholes. Cirkus 2002-2003 om jag inte missminner migÄr lite sugen på att flippa min panerai 112a mot en svart 16570 på länk. Om man vill ha lug holes är de några speciella årtal som har de?
Ok tack för info visst borde man kunna hitta ett ok runt 40k (fullset är inget krav)Alla innan Y-serie har lugholes, som är sista serien med lugholes. Cirkus 2002-2003 om jag inte missminner mig
Strax över 40k bör du få ett fint exemplar dock utan tillbehör!Ok tack för info visst borde man kunna hitta ett ok runt 40k (fullset är inget krav)
Ska kanske ta o lägga ut en säljes/bytes på min panerai då och se vad som händer tack för inputStrax över 40k bör du få ett fint exemplar dock utan tillbehör!
6-9k skulle jag säga beroende på skick, ny tror jag tidsmässig jubilee ligger på typ 11,5k och Oyster något billigare?Om man skulle vilja köpa till en rolex länk till en 16570 från 2002 jubile eller oyster vad är ca pris på ett sån?
Kostar och va på topp alltså :-/ ok då vill man nog ha med länken i köpet6-9k skulle jag säga beroende på skick, ny tror jag tidsmässig jubilee ligger på typ 11,5k och Oyster något billigare?
Ja, absolut, alltid bästa att ta med i köpet, kan vara värt att vänta på ett ex med länk.Kostar och va på topp alltså :-/ ok då vill man nog ha med länken i köpet