OldSport
Basic
Igår kom den och är så nöjd
Kul, grattis schysst patina på den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Igår kom den och är så nöjd
Grattis! Ser härlig ut!
Gärna! Patinan ser ”magnifico” ut, har visare och index patinerats lite olika på denna? Eller har den fått nya visare någongång back in the days tror du?Tack, den är supermysig! Ska ta lite fler bilder på den idag i dagsljus.
Superfin! Grattis!Här kommer utlovade foton på underverket
Verkligen superfin! Grattis än en gång!Här kommer utlovade foton på underverket
Superfin! Grattis!
Får man fråga vart du hittade den?Tack så mycket Har letat länge efter en med rätt patina och som inte är sönderpolerad.
Här på KS.Får man fråga vart du hittade den?
Väldigt mysig! Vilket skick!Här kommer utlovade foton på underverket
Snyggt! Missat den helt.Här på KS.
Mycket bra!!Här kommer utlovade foton på underverket
Här kommer utlovade foton på underverket
Du lyckades övertala @JensBP mao, bra jobbat..den har magisk patina!Igår kom den och är så nöjd
Mmmm jag är rätt dum, lär ju vara värd det dubbla inom några år + den är så snygg, går inte i att jämföra i karaktär med en opatinerad. Men men, bättre den får lite ny kärlek och jag var panna-sugen.Du lyckades övertala @JensBP mao, bra jobbat..den har magisk patina!
Man kan aldrig tänka att något kan bli värt mer, köp dig nu en panna eller en bratte till så blir du nöjdMmmm jag är rätt dum, lär ju vara värd det dubbla inom några år + den är så snygg, går inte i att jämföra i karaktär med en opatinerad. Men men, bättre den får lite ny kärlek och jag var panna-sugen.
Mmmm jag är rätt dum, lär ju vara värd det dubbla inom några år + den är så snygg, går inte i att jämföra i karaktär med en opatinerad. Men men, bättre den får lite ny kärlek och jag var panna-sugen.
JaOm en klocka är trycktestad och tät 100m borde väl den även va tät mot ex.slipdamm?
Tog en promenad med hund och klocka och tur att jag hade just Explorern i Gbg-snöstormen
Börjar bli smått sugen att köpa en vit, helst fullset om möjligt.. PMa om intresse finns
Den gör sig grymt bra på brunt läder med vita sömmar!Tre ulike uttrykk: